//

Iphone reageert nergens meer op en start niet op.

Iphone reageert nergens meer op en start niet op. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is weer eens zo ver. Mijn iPhone start niet meer op. Na twee eerdere incidenten, die overigens wel na een aantal uur werden opgelost, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-01-11, 19:58
krookk krookk is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard Iphone reageert nergens meer op en start niet op.

Het is weer eens zo ver. Mijn iPhone start niet meer op. Na twee eerdere incidenten, die overigens wel na een aantal uur werden opgelost, ben ik het nu zat.

Ik heb de telefoon laten verzekeren. Ik dus bellen met de verzekering, vertelt zij mij dat ik helemaal geen verzekering heb. "De verzekering is aangesloten op 14 januari en diezelfde dag ook weer beeindigd," vertelde ze mij. Ik heb helemaal niets beeindigd?

Ook heb ik dan niets betaald. Waar ik vandaag pas achter kwam. Ik kijk nooit op m'n afschriften. Alleen als het er toe doet.

Ook heb ik geprobeerd hem te resetten dmv de home button en de aan/uit knop tergelijkertijd 15 seconden in te drukken. Na een poging of 100 ben ik er mee gestopt.

Ik weet niet of het nog onder de garantie valt, want het is alweer bijna een jaar verder en er zitten een aantal krasjes het achterkantje van me telefoon. Met het gedoe over die verzekering ben ik het totaal niet mee eens. Maar wat heb ik te vertellen als consument? Wat moet ik vertellen als ik morgen bij de T-Shop sta?

Jeroen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-01-11, 21:33
MCVince MCVince is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 104
Standaard

Precies zelfde probleem, in een keer zag ik dat mijn iPhone uit was, raar maar probeerde hem opnieuw aan te zetten maar lukte niet. DFU-Mode geprobeerd en iTunes herkent hem niet. Heb jij het inmiddels opgelost, zoja hoe?
  #3  
Oud 10-01-11, 21:36
krookk krookk is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard

Ja ik heb het opgelost. Een verzekering heb ik dus niet, maar ik had nog 5 dagen garantie.. Ik had hem laten vallen op oudjaarsavond en dit valt dus eigenlijk niet onder de garantie. Ik liet hem gewoon opsturen en ik kreeg binnen 5 dagen een hagelnieuwe iPhone zonder ook maar een cent hoeven te betalen.

Jeroen
  #4  
Oud 10-01-11, 22:08
MCVince MCVince is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 104
Standaard

Ik heb geen garantie meer
Echt balen, toch bedankt voor reactie
Hebben ze nog gezegd waar het aan lag? Misschien heb ik daar wat aan.

Vincent
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone reageert nergens meer op sample1968 iPhone algemeen 0 18-05-11 21:51
iphone 4 reageert nergens meer op?? anitanib iPhone algemeen 0 08-02-11 16:44
Iphone reageert nergens meer op na het opladen in de auto?? CBandad iPhone algemeen 0 21-11-10 21:01
iPhone reageert nergens meer op? PaulDurden Archief 4 13-02-10 20:52
iPhone vastgelopen, Reageert nergens meer op arashrsf Unlock [archief] 3 30-05-08 01:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:55.