//

3gs naar iphone 4

3gs naar iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik schakel over van een 3gs naar een iphone 4 en graag had ik alle apps en berichten en foto's enz enz mee genomen naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-01-11, 13:33
rammie2000 rammie2000 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 37
Question 3gs naar iphone 4

ik schakel over van een 3gs naar een iphone 4 en graag had ik alle apps en berichten en foto's enz enz mee genomen naar m'n volgende iphone is dit mogelijk? en zo ja hoe en wat en waar?
ook zou ik de 3gs dan volledig leeg willen maken en een andere sim kaart insteken zo dat deze kan gebruikt worden door mijn vriendin. hoe doe je dat?

alsook laatste vraag.... kan je 2 iphones aansluiten op 1 computer( laptop macbook pro) questie van updates enz enz.


mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-11, 16:35
Royofzo Royofzo is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 153
Standaard

Tuurlijk kan dat! Eerst koppel je je oude (3GS) toestel aan iTunes. Met de rechter muisknop klik je op je toestel en je selecteert 'Reservekopie maken'.

Dan gaat hij dit doen, duurt een tijdje. Als dit klaar is kun je je nieuwe toestel aan iTunes hangen en dan kiezen voor 'Terugzetten vanaf Reservekopie'.

Zo kopieert hij alle gegevens van je oude naar je nieuwe iPhone.

Ook kan je je oude iPhone helemaal leegmaken, dit doe je door een 'Restore' uit te voeren in iTunes, oftewel de op 'Herstel' klikken in iTunes, terwijl je je oude 3GS aan iTunes hebt gekoppeld.

iTunes haalt dan alle gegevens van je iPhone af, en als dit klaar is is je iPhone weer helemaal leeg.

__________________
Apple historie: iPod Touch 3G 8GB, iPhone 3G 16GB Wit , iPhone 4G 16 GB Zwart, iPhone 5 16GB Wit, iPad Mini Zwart Wi-Fi + 3G, iPhone 5S Zwart, iPhone 6 Zilver
  #3  
Oud 03-01-11, 18:28
rammie2000 rammie2000 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 37
Standaard

Das nu Es' een klaar en duidelijk antwoord. Mercie ze. ( zoals je meschien al door had ben ik ni echt goed met technologie... Ben nogal een back to basic type ma verslaafd aan i phone en iPad sedert me eerste iPhone eh)
  #4  
Oud 03-01-11, 18:30
Royofzo Royofzo is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 153
Standaard

Haha mooi zo!

Laat ook even weten als het gelukt is! (of juist niet )
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 3gs (3.1.2) new bootrom naar 4.1 noordpoolman Jailbreak 1 24-10-10 16:21
iPhone: IPhone 3gs 3.1.2 naar 4.0.1 Geenstijl Jailbreak 11 11-10-10 15:26
Backup Itunes van 3gs 16gb naar 3gs 8gb Itoon iTunes 4 31-07-10 15:12
iPhone 3G updaten naar 3Gs? Gekko iPhone algemeen 0 27-06-10 22:53
Windows: Iphone 3g + 3gs op iTunes - kan geen muziek naar 3gs slepen vanuit bieb Mar10 iTunes 0 29-06-09 14:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:28.