//

Mappen weg op iPhone 3G

Mappen weg op iPhone 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb 2 jaar geleden een iPhone abonnement genomen bij t-mobile, icm een iPhone 3G (16 Gb). Hier staat inmiddels iOS 4.2.1 op. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-01-11, 08:43
RichardC RichardC is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 11
Question Mappen weg op iPhone 3G

Hallo,

Ik heb 2 jaar geleden een iPhone abonnement genomen bij t-mobile, icm een iPhone 3G (16 Gb). Hier staat inmiddels iOS 4.2.1 op.

Nu heb ik sinds kort, met vodafone, een iPhone 4 (32 Gb), en heb mijn oude sim-kaart laten vervangen door een kleine sim-kaart, en in mijn iPhone 4 gezet. In mijn oude iPhone 3G zit nu de sim van mijn werk telefoon (ook t-mobile). Ik heb dus ook netjes een backup gemaakt van mijn iPhone 3G, en terug gezet op mijn iPhone 4.

Afgelopen weekend heb ik mijn dochter (3 jaar oud) laten spelen met mijn iPhone 3G met wat beperkingen ingeschakeld. Toen ik hem terug kreeg waren al mijn mappen verdwenen, behalve de hulpprogr. map. Alle apps die op mijn iPhone stonden, stonden nog steeds op mijn iPhone, maar niet meer in mappen. Ik ging er van uit dat mijn dochter met de instellingen aan het spelen geweest was.
Ik heb dus alles weer netjes in mapjes opgeborgen. Ik zet gisteravond mijn iPhone weer aan, en nu blijkt dat er exact hetzelfde gebeurt is, en ik weet 100% zeker dat mijn dochter niet aan mijn iPhone gezeten heeft.

Heeft iemand enig idee wat hier gebeurt is, en hoe ik het op kan lossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-01-11, 09:47
Royofzo Royofzo is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 153
Standaard

Ik heb even gegoogled, en vond nog iemand die er last van had, op een Engels forum. In de reacties was onder andere te vinden dat je al je apps moet updaten, dus wie weet helpt het?

Het probleem bij die persoon was overigens spontaan opgelost na een herstart van z'n iPhone.
__________________
Apple historie: iPod Touch 3G 8GB, iPhone 3G 16GB Wit , iPhone 4G 16 GB Zwart, iPhone 5 16GB Wit, iPad Mini Zwart Wi-Fi + 3G, iPhone 5S Zwart, iPhone 6 Zilver
  #3  
Oud 06-01-11, 09:49
RichardC RichardC is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 11
Standaard

Alle apps worden regelmatig geupdate, dus dat zal het niet zijn. Ik zal eens een reset uitvoeren, wie weet helpt het
  #4  
Oud 06-01-11, 15:54
Bastian87 Bastian87 is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 50
Standaard

Ik heb dus een soortgelijk probleem. Ik pakte net een iphone en zag dat 1 van mijn folders was verdwenen. Toen heb ik de iphone opnieuw aangezet en nu staan al mijn apps willekeurig verspreid over verschillende paginas... Heel bizar
  #5  
Oud 08-01-11, 14:24
jrgmjsss jrgmjsss is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

Vandaag zijn ook bij mij opeens alle mappen verdwenen. iPhone opnieuw starten bood geen uitkomst. Resetten evenmin.
Reageren

Labels
verdwenen mappen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone mappen S¡mon iPhone algemeen 9 03-06-11 17:03
Grote mappen op Iphone Lvdc iPhone algemeen 7 10-12-10 04:58
zie je mappen van de iphone Bhola Archief 1 11-01-09 18:14
Linux: Playlist in mappen op iphone nemsiz iTunes 0 14-10-08 19:36
Mappen in iPhone? kamikazekoe Unlock [archief] 2 04-06-08 13:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:09.