iccontjes achterkant iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een vraag over de icoontjes op de achterkant van de iPhones, ik zag nog geen topic hierover en dacht dat ik mijn vraag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iccontjes achterkant iPhone
Ik had een vraag over de icoontjes op de achterkant van de iPhones, ik zag nog geen topic hierover en dacht dat ik mijn vraag hier het beste kon stellen.
Wat betekenen deze icoontjes en waarom staan ze erop kunnen ze deze niet ergens anders plaatsen? MvG, Tycho Hier een foto als je niet weet wat ik bedoel helemaal onderaan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat zijn icoontjes over:
- Waar geproduceerd - goedgekeurd in de EU - goedgekeurd in de USA Deze moeten zichtbaar zijn voor de consument. Omdat de iphone geen batterij heeft die er uit kan, moeten ze het daar neer zetten. Bij andere telefoons staat deze meuk aan de binnekant.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja ik dacht zelf ook al dat dit kwam doordat de batterij er niet uit kan, naja kan wel maar mag niet... Jammer dat ze dit er op moeten zetten :S is lelijk |
|
||||
|
||||
Wel een kenmerk van een iPhone, naar mijn weten hebben ze dit allemaal.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Achterkant iPhone 4 vervangen | rj11 | iPhone algemeen | 4 | 16-01-11 02:45 |
iPhone 4, achterkant klikt | Flugeltje89 | iPhone algemeen | 19 | 13-12-10 21:24 |
Iphone reparatie achterkant | Dkaijser | Odido (T-Mobile) | 9 | 09-06-10 17:30 |
iphone 3g achterkant verwisselen | kwaaiboy | Archief | 1 | 21-01-10 21:48 |
iphone 3G achterkant voor 2G | cece1996 | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 29-12-09 10:38 |
|
|