//

paar vragen

paar vragen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een 1.1.2 OTB iPhone uit de VS, jailbreak, geactiveerd en wel. Alles is helemaal naar wens, en ik mag toch wel gerust zeggen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-02-08, 22:12
Iknietsnap Iknietsnap is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 21
Standaard paar vragen

ik heb een 1.1.2 OTB iPhone uit de VS, jailbreak, geactiveerd en wel. Alles is helemaal naar wens, en ik mag toch wel gerust zeggen dat dat allemaal komt door deze site Ik mag ook wel zeggen dat ik van geluk kan spreken als ik sommige problemen hier lees, dat alles wat ik installeer of probeer het in 1 keer doet! *Afkloppen*

Toch heb ik een paar vraagjes waar ik niet uitkom:

- Nummerweergave (dus NIET nummerherkenning).. Is er al iets beschikbaar dat 062-xxxxxx veranderd in 06-xxxxxxx?

- Ipod uitzetten: Als ik niet meer wil luisteren naar muziek, dan houd ik de home knop ingedrukt en stopt de muziek. Maar in het scherm "slide to unlock" blijft bovenin het nummer staan waar ik naar luisterde. Hieruit concludeer ik dat de iPod in pauze modus is, klopt dat? Kan ik hem niet helemaal uitschakelen?

- Ik heb dus een 1.1.2, en ik vroeg me af of ik nou zonder problemen kan updaten naar 1.1.3 zonder dat ik alles kwijtraak?

Alvast bedankt voor de moeite
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-02-08, 22:17
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Volgens mij worden de vragen 1 en 3 al zeker uitgebreid op het forum besproken. Vraag 2 niet, maar je kan toch ook even de pauzeknop indrukken om de muziek te stoppen?

Het indrukken van de homeknop lijkt me een beetje rigoreus. Dat doe ik namelijk ook als een programme niet reageert.
  #3  
Oud 27-02-08, 15:20
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iknietsnap Bekijk bericht
ik heb een 1.1.2 OTB iPhone uit de VS, jailbreak, geactiveerd en wel. Alles is helemaal naar wens, en ik mag toch wel gerust zeggen dat dat allemaal komt door deze site Ik mag ook wel zeggen dat ik van geluk kan spreken als ik sommige problemen hier lees, dat alles wat ik installeer of probeer het in 1 keer doet! *Afkloppen*

Toch heb ik een paar vraagjes waar ik niet uitkom:

- Nummerweergave (dus NIET nummerherkenning).. Is er al iets beschikbaar dat 062-xxxxxx veranderd in 06-xxxxxxx?
zoek op forum naar Phoneformats.plist.

- Ipod uitzetten: Als ik niet meer wil luisteren naar muziek, dan houd ik de home knop ingedrukt en stopt de muziek. Maar in het scherm "slide to unlock" blijft bovenin het nummer staan waar ik naar luisterde. Hieruit concludeer ik dat de iPod in pauze modus is, klopt dat? Kan ik hem niet helemaal uitschakelen?
gewoon pauze duwen, en na springboard gaan, je ipod staat uit.

- Ik heb dus een 1.1.2, en ik vroeg me af of ik nou zonder problemen kan updaten naar 1.1.3 zonder dat ik alles kwijtraak?
Je kunt van je contacts, sms, en je library een copie na pc maken, upgraden en alles trug erin copieren. Meer kun je nie doen, je music, fotos enz.. zul je opnieuw moeten syncen met itunes. alle apps opnieuw installeren.

Alvast bedankt voor de moeite
hoop da je nu meer weet. Op t forum staat er genoeg over uitgelegd, greetz.
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Paar vragen RoyalMess Archief 1 15-06-09 17:53
een paar vragen help Archief 2 09-07-08 12:54
Paar vragen, PauluS87 Koopinformatie Nederland 2 25-03-08 12:11
Paar vragen over de iphone roy6644 iPhone algemeen 2 27-11-07 11:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:33.