iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   sms bericht verzenden aan meerdere personen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/818-sms-bericht-verzenden-meerdere-personen.html)

Bartje 11-10-07 20:58

sms bericht verzenden aan meerdere personen
 
Het lukt mij niet om een bericht aan meerdere personen te verzenden. Enig idee of dit kan ?

Peter 11-10-07 21:08

dat gaat niet.

Bartje 11-10-07 21:13

dat lijkt mij toch een basisfunctie te zijn !

Hopelijk wordt dit snel verholpen…

MrIpkiss 25-10-07 14:32

ja inderdaad, ik ondekte het vandaag... nu moet ik elke keer het bericht opnieuw gaan typen zucht..............

dirkuijt 19-11-07 14:01

is er al een mogelijkheid, of een 3rd party app hiervoor...?

shorty 19-11-07 14:54

Even iets onder heel veel voorbehoud: volgens mij heb ik ergen gelezen dat het in 1.1.2 wel kan, alleen zou ik niet meer weten waar ik het heb gelezen ;)

Dus pin me d'r niet op vast :p

MacFoxx 19-11-07 14:57

Volgens mij heb ik het ook gelezen dat in 1.1.2 wel mogelijk is om een sms te sturen naar meerdere personen.

dirkuijt 19-11-07 15:01

nou, er zijn vast wel 1.1.2 gebruikers op het forum... :D

Ik draai 1.1.1 en zie nog geen reden om naar 1.1.2 te upgraden...
Dit is er dan misschien een...

Kan ik ook ergens op het forum vinden wat de verschillen zijn tussen 1.1.1 en 1.1.2 ???
Met de zoekfunctie kom ik er nog niet helemaal uit...

Destiny 19-11-07 16:19

v1.1.2 UNOFFICIAL Change Log - ModMyiFone.com - Apple iPhone forum, mods, skins, developing and more

Hij is vooral een heel stuk sneller. Merk het ook in NES spellen.
Het is btw niet mogelijk om in firmware 1.1.2 een sms naar meerdere personen te zenden

Dien 19-11-07 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dirkuijt (Bericht 17394)
nou, er zijn vast wel 1.1.2 gebruikers op het forum... :D

Ik draai 1.1.1 en zie nog geen reden om naar 1.1.2 te upgraden...
Dit is er dan misschien een...

Kan ik ook ergens op het forum vinden wat de verschillen zijn tussen 1.1.1 en 1.1.2 ???
Met de zoekfunctie kom ik er nog niet helemaal uit...

- Je kunt smsjes ontvangen van je provider wanneer je een voicemail hebt.
- Je provider naam wordt nu volledig weergegeven, eerst stond er T-Mob nu T-Mobile.
- Paar kleine bug fixjes.
- Waarschijnlijk nog wat meer dingen, maar die weet ik zo even niet.

Voor mij ging het voornamenlijk om de provider smsjes.

Jimmy_Boy 20-11-07 01:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dien (Bericht 17476)
- Je provider naam wordt nu volledig weergegeven, eerst stond er T-Mob nu T-Mobile.

Dit is alleen bij t-mobile.
Ik heb zelf vodafone, en dan "scrolt" die de naam van rechts naar links en staat er alleen voda...

dirkuijt 21-11-07 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dien (Bericht 17476)
- Je kunt smsjes ontvangen van je provider wanneer je een voicemail hebt.
- Je provider naam wordt nu volledig weergegeven, eerst stond er T-Mob nu T-Mobile.
- Paar kleine bug fixjes.
- Waarschijnlijk nog wat meer dingen, maar die weet ik zo even niet.

Voor mij ging het voornamenlijk om de provider smsjes.

Misschien ga ik iets heel raars zeggen, maar ik heb 1.1.1 en:

- ik krijg een voicemail SMS als er gebeld is
- mijn provider naam scrollt gewoon voorbij (T-Mobile)

...?

namastee 21-12-07 16:13

ik krijg ook na een voichemail bericht een onleesbaar sms je smfirsneg ozrghnewuhrtw uybrJVdswrvqwefb kaghaweh vlethgOHFD als tekst bijvoorbeeld. ik gooide ze eerst weg, maar dan ben je het bericht denk ik ook kwijt. overigens na lang zoeken ben ik er achter gekomen dat er al is gediscusseerd over het verzenden van sms jes aan meerdere personen. ik kan hier alleen aan toevoegen dat het net voor het nieuwjaar wel heel treurig is dat het net mogelijk is. toch maar even mijn sim overzetten op mijn oude smartphone samsung i 600!

prettige feestdagen, met de hoop op een goed apple smsje!

tatenka 21-12-07 16:28

Installeer SMSD, hiermee kan je enkele berichten verwijderen en naar midderen mensen sturen. Ook is het mogelijk om berichten op te slaan.

kaahtools 21-12-07 16:28

Installeer gewoon even smsd en dan kan het wel

namastee 21-12-07 16:55

top dat werkt goed! dank! toch nog een gezellig oud en nieuw!

stephenvis 21-12-07 17:20

Zoek gelijk ook op smsfix in dit forum, dan kan je provider sms,jes werken (of kijk in de wiki bij provider sms volgens mij).

Stephen

Mydogisgone 21-12-07 21:20

Zou er binnenkort in de nieuwe firmware niet een functie komen die dat gewoon ondersteunt met de standard SMS ap?

Janh078 16-05-08 16:58

ik heb even een vraag over smsd
als je dat installeert, verwijder je daarmee dan de oude smsfunctie of heb je ze allebei nog?

en als ik die installeer, worden alle smsjes die ik tot nu toe heb ontvangen verwijderd?

tatenka 16-05-08 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Janh078 (Bericht 113473)
ik heb even een vraag over smsd
als je dat installeert, verwijder je daarmee dan de oude smsfunctie of heb je ze allebei nog?

en als ik die installeer, worden alle smsjes die ik tot nu toe heb ontvangen verwijderd?

Het oude programma blijf ook gewoon werken. En je houd ook nog alle oude berichten. Succes


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:47.