iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone 4 geeft rare meldingen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/81816-iphone-4-geeft-rare-meldingen.html)

arthur1995 07-01-11 19:19

iphone 4 geeft rare meldingen
 
ik heb nu ongeveer 4 maanden een iphone 4 maar sinds 2 weken geeft mijn iphone de hele tijd een melding:Dit accesoire is niet geoptimaliseerd voor deze iphone, u kunt onverwachte geluiden horen als gevolg van storingen......
Dit krijg ik ook als ik mijn iphone in een speaker zet en dan gaat de geluidsbalk vanzelf weg omdat je hem harder kan zetten met de speaker, maar deze melding krijg ik ook als de iphone niet in de speaker staat zo ongeveer elke minuut, muziek luisteren lukt nu dus ook niet omdat de geluidsbalk weg is. Ik had mijn iphone een tijdje gejailbreakd maar daarna hersteld en ik kreeg alsnog die meldingen. Heeft iemand enig idee wat ik moet doen

Dragon 07-01-11 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arthur1995 (Bericht 624684)
Heeft iemand enig idee wat ik moet doen

In ieder geval je profiel updaten want nu heb je geen iPhone.

Nagaan wat je onlangs hebt geïnstalleerd, deze dingen dan 1 voor 1 verwijderen. Kom je hier niet uit of wil je dit niet, dan volledig herstellen en je back-up niet terug zetten.

Dus in iTunes als nieuw opgeven.

arthur1995 07-01-11 19:35

dat heb ik ook al geprobeert om geen backup te maken maar het heeft helaas niks geholpen

Guest-20180925190238 07-01-11 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arthur1995 (Bericht 624691)
dat heb ik ook al geprobeert om geen backup te maken maar het heeft helaas niks geholpen

Je moet ook helemaal niets verwijderen, herstellen of backups maken.

Dit is een probleem met de dock connector. Op pin 21 van die connector moet een welbepaalde Ohmse weerstand liggen, afhankelijk van het accessoire. Is die weerstand foutief of niet bekend krijg je die boodschap die jij ziet.

Bijvoorbeeld: als er een Ohmse weerstand van 1 MegaOhm wordt gedetecteerd kan je het geluid niet meer via de iPhone instellen maar wordt dit gedaan via het accessoire.

Waarschijnlijk is de dock connector beschadigd aangezien die melding ook krijgt als er niets is aangesloten.

arthur1995 07-01-11 19:48

oke maar wat kan ik daar dan aan doen

iWiefring 07-01-11 20:09

Probeer eens je iPhone op zoveel mogelijk manieren (ZONDER HEM TE BESCHADIGEN) eruit te halen (uit de speaker) en kijk eens of hij steeds door blijft gaan met die melding geven.

Dragon 07-01-11 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 624695)
Waarschijnlijk is de dock connector beschadigd aangezien die melding ook krijgt als er niets is aangesloten.

Of zijn iOS software denkt dat er iets niet goed zit.

Heb zelf het probleem ook wel eens gehad, en was opgelost bij een full restore.

arthur1995 08-01-11 10:18

Helaas heeft niks geholpen dus ga ik toch terug naar de winkel. Maar gaan ze de iPhone wel maken aangezien ik mijn iPhone een tijdje geleden gejailbreaked had?

iWiefring 08-01-11 11:30

Als je hem niet meer gejailbreaked hebt dan kun je hem gewoon laten repareren, hoe kunnen hun aan die telefoon zien dat jij hem jailbroken had? Dat kunnen ze niet zien dus ze zijn verplicht hem te repareren, of je een nieuwe iPhone toe te zenden. In ieder geval veel succes!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:17.