Ipod doet niks meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb de iPod vierde generatie en toen ik net iets wou op gaan zoeken op mijn iPod deed hij helemaal niks meer. Heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod doet niks meer
Hallo,
ik heb de iPod vierde generatie en toen ik net iets wou op gaan zoeken op mijn iPod deed hij helemaal niks meer. Heb hem in stopcontact gedaan, omdat ik dacht dat hij misschien leeg was. Maar geen signaal. Hierna heb ik hem in de pc gedaan en weer geen signaal, ook niet van iTunes op de pc. Ik heb niks bijzonders met mijn iPod gedaan/gedownload en 10 minuten geleden had ik hem nog in de computer zitten. Kan iemand mij alstublieft helpen, want ik zit er niet op te wachten om hem nu al weer op te gaan sturen. Heb hem sinds ong. 25 november. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
geen signaal, ipod, probleem, vierde generatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3GS ipod app doet niks meer | petersmichiel | iPhone Apps | 1 | 05-12-10 17:28 |
iPod Touch 1G doet echt niks meer iemand een idee? | Riket | iPhone algemeen | 5 | 19-10-10 10:33 |
Alstublieft help mij! iPod Touch doet niks meer! | lars08 | iPhone algemeen | 2 | 27-09-09 22:24 |
iPhone: iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer | andres666 | Jailbreak | 13 | 22-08-09 14:43 |
iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer | andres666 | Archief | 2 | 16-08-09 15:24 |
|
|