//

Lucky bastard: iphone 16 gb of 32 gb?

Lucky bastard: iphone 16 gb of 32 gb? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gewetensvraagje... Heb al een tijdje een iphone 4 32 gb, Tmob-lock en in augustus aangeschaft ofzo... in het begin eens proberen te unlocken, maar viel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-01-11, 02:14
Wouter85 Wouter85 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard Lucky bastard: iphone 16 gb of 32 gb?

Gewetensvraagje...

Heb al een tijdje een iphone 4 32 gb, Tmob-lock en in augustus aangeschaft ofzo... in het begin eens proberen te unlocken, maar viel allemaal niet mee.

Vandaag een iphone 4 16 gb, simlockvrij, gewonnen met een of andere actie van een bank. Simlockvrij dus, met weer vollige garantie.

Aangezien ik verder geen muziek op m'n iphone heb (ben ook in bezit van een grote touch), denk ik met 16 GB ook wel een eind te komen.

Kortom; de nieuwe 16GB verkopen, of de oude 32GB verkopen?

Wat is wijsheid?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-01-11, 08:33
Xenn0X Xenn0X is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 186
Standaard

als je genoodzaakt bent aan de unlock en de 16gb kan missen dan lijkt mij het antwoord vrij duidelijk.
  #3  
Oud 08-01-11, 10:51
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Ik denk dat ze qua prijs ongeveer hetzelfde opleveren, aangezien er een simlock op je 32GB zit? Ik zou dan toch voor de ruimte, vooral als je het niet van plan bent om het met een andere provider te gebruiken. Ik vind 32GB al niet voldoende, maar dat verschilt natuurlijk per persoon!
Als jij denkt voldoende te hebben aan 16GB, en de 32GB niet beschadigd is, dan kan je de 32GB natuurlijk proberen te verkopen. Of misschien allebei te koop zetten en kijken welke meer oplevert?
  #4  
Oud 18-01-11, 10:05
eiFoonvier eiFoonvier is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 20
Standaard

Ik denk dat je 16 gb zonder simlock en half jaar gebruik meer opleverd dat je 32 gb. Maar zoals hierboven in een reactie staat: je kan ze natuurlijk allebij te koop zetten en kijken welke het meeste opbrengt!

Mvg,
Ei
  #5  
Oud 18-01-11, 10:23
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter85 Bekijk bericht
Gewetensvraagje...

Heb al een tijdje een iphone 4 32 gb, Tmob-lock en in augustus aangeschaft ofzo... in het begin eens proberen te unlocken, maar viel allemaal niet mee.

Vandaag een iphone 4 16 gb, simlockvrij, gewonnen met een of andere actie van een bank. Simlockvrij dus, met weer vollige garantie.

Aangezien ik verder geen muziek op m'n iphone heb (ben ook in bezit van een grote touch), denk ik met 16 GB ook wel een eind te komen.

Kortom; de nieuwe 16GB verkopen, of de oude 32GB verkopen?

Wat is wijsheid?
Neem aan dat je op de hoogte bent van de verandering bij T-Mobile waardoor alle iPhones nu gratis simlockvrij gemaakt kunnen worden.
Dus vanwege de t-mobile simlock de 32GB verkopen is niet meer nodig.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:20.