//

Paar vragen over mijn iphone 4

Paar vragen over mijn iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, ik heb sinds kort een iphone 4, nu vraag ik mij een aantal dingen af: Ik heb laatst een dichtklap hoesje gekocht bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-01-11, 17:01
frankiemasoeka frankiemasoeka is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard

Hallo mensen,

ik heb sinds kort een iphone 4, nu vraag ik mij een aantal dingen af:

Ik heb laatst een dichtklap hoesje gekocht bij de media markt, met een klein magneetje zodat hij vast blijft zitten. Is dit ook het meest beschermde hoesje die er is voor de iphone (van de standaard modellen tenmisnte). Heb namelijk fysiek zwaar werk en wil hem koste wat kost beschermen.

2 nu heb ik er ook een folie over het scherm geplakt, maar het staat mij niet helemaal aan. heb het gevoel dat er nog een paar kleine pluisje onder het folie zit, en het valt mij op dat het folie heel snel verschikkelijk vettig wordt van mijn vingerafdrukken, dit irriteert mij een beetje. Raden jullie zo'n folie aan, en zo ja : wat kan ik doen om het wat minder vettig te maken.

3, Hoe en hoevaak maken jullie het scherm van de iphone schoon.

Het zou fijn zijn als ik antwoorden op deze vragen krijg.

Met vriendelijk groet

Frankie Masoeka.

En op welke manier kan je je batterij zo sterk mogelijk maken. Paar keer leeg laten lopen ofzo?

BVD

Laatst gewijzigd door King1987; 09-01-11 om 18:01. Reden: edit knop gebruiken aub.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2  
Oud 09-01-11, 17:54
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Hallo Frankie, ten eerste is er nooit een 'beste' bescherming voor een telefoon, als er iets mis gaat, dan helpt zo'n case ook niet meer. Je moet gewoon voorzichtig doen en meer tips kan ik je niet meegeven. Ten tweede die folie stond mij ook nooit aan en heb ik er na een paar dagen afgehaald omdat er luchtbubbels onder aan het komen waren, zonder wordt het scherm niet zo snel vettig maar het scherm maak ik ongeveer om de 2weken een keer schoon met m'n trui of iets dergelijks, omdat het dan pas vettig begint te worden.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein

Laatst gewijzigd door iWiefring; 09-01-11 om 17:55. Reden: Quote weghalen, anders een te groot stuk tekst.
  #3  
Oud 09-01-11, 18:53
frankiemasoeka frankiemasoeka is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard

oke dankjewel, klein beetje screencleaner op mijn doekje is uit den boze of kan dat wel? Alleen een viberdoekje helpt niet genoeg om het spik en span te krijgen.
  #4  
Oud 09-01-11, 19:33
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Brillenpoetsdoekjes doen 'the trick' voor mij altijd het beste
  #5  
Oud 09-01-11, 19:38
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Hallo Frankie, ik heb hier meerdere screenprotectors en cases, ze liggen hier in mijn burolade! de iPhone zonder dat soort dingen, zeg maar zoals ie bedoeld is, is uiteindelijk voor mij de beste oplossing. Even over je spijkerbroek schoonvegen (zoals ze in de Apple Store in de USA tegen mij zeiden) werkt prima voor mij. Allerlei vloeistoffen zou ik niet doen, tenzij je het vetafstotende laagje wilt verwijderen
  #6  
Oud 09-01-11, 22:09
johanneslol johanneslol is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 99
Stuur een bericht via MSN naar johanneslol
Standaard

hallo ik heb zelf bodyguardz op mijn iphone 4 en dit werkt heel erg goed! neemt even wat tijd in om het erop te doen. maar je kunt hem amper zien geen bubbeltjes enzo. ( dit had ik wel met screenprotectors ) wat ik ook erg fijn vind is dat hij ook aan de zijkant is beschermt. (wil wel foto's maken als iemand mij uitlegt hoe ik ze hierop post.

ik maar verder mijn scherm schoon door gewoon met shirt erover te gaan. soms een doekje .

btw ( je kunt nog steeds een case gebruiken )
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
een paar vragen aan de iPhone 3gs gebruikers Ocean11 Archief 2 02-11-09 02:46
Paar vragen bestellen Iphone Eurovreter Odido (T-Mobile) 1 29-07-09 14:57
Net nieuwe iphone paar vragen. sander1986 Archief 2 03-06-08 13:26
Paar vragen over de iphone roy6644 iPhone algemeen 2 27-11-07 11:41
Een paar vragen over de Iphone! Corally iPhone algemeen 6 24-11-07 22:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:37.