//

Geen GPRS op mijn iphone 2G

Geen GPRS op mijn iphone 2G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iphone van de eerste Generatie uit Amerika. Nou heb ik een abonnement met internet maar ik kan nergens GPRS/EDGE inschakelen. Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-01-11, 12:09
phoofd phoofd is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard Geen GPRS op mijn iphone 2G

Hoi,

Ik heb een iphone van de eerste Generatie uit Amerika. Nou heb ik een abonnement met internet maar ik kan nergens GPRS/EDGE inschakelen. Het staat er nergens tussen. Alleen Dataroaming, VPN en Wi-Fi.
Ik heb ook al met mijn provider gebeld en zij zeggen dat het bij hun wel staat geactiveerd. Weet iemand hoe ik dit kan inschakelen??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen GPRS op mijn iphone 2G phoofd iPhone algemeen 1 13-01-11 23:12
Iphone 2G geen gprs verbinding via vodafone??? MagicNiels Vodafone 8 05-01-10 09:08
Geen internet via 3G/GPRS met (US) iPhone 3G DrummerSays Odido (T-Mobile) 7 04-02-09 21:51
Geen internet via 3G/GPRS met (US) iPhone 3G DrummerSays iPhone algemeen 1 12-01-09 15:13
1.1.4 geen gprs? Haagze sf2 iPhone algemeen 4 02-03-08 22:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:21.