iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Death grip [gratis case/hoesje hoe?] (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/82055-death-grip-gratis-case-hoesje.html)

kami124 10-01-11 19:03

Death grip [gratis case/hoesje hoe?]
 
Ik heb ontiegelijk veel last van de death grip. Als ik hem thuis de hele dag laat liggen op mijn bureau dan komt ie nooit met de netwerk verbinding verbroken fout, maar als ik hem nog maar 5 seconden vast hou dan geeft ie de fout al wel.

Tijdens het bellen heb ik ook heel vaak dat na 20 seconde de andere persoon mij niet meer hoort en ik kan hem eigenlijk maar met maximaal 2 vingers vast houden anders verlies ik verbinding. Heel lullig als je belangrijke zakelijke dingen aan het overleggen bent.

Daarom wil ik graag een hoesje/case. Maar als echte nederlander wil ik hiervoor natuurlijk niet betalen, het is tenslotte niet mijn fout dat die antenne zo *** is.
Ben vandaag naar de vodafone-winkel geweest @ breda, maar die zeiden dat ik gewoon een hoesje op mijn kosten moest kopen. Vervolgens de apple-winkel in Breda geweest en die zeiden hetzelfde.

Heeft iemand nog tips waar ik terecht kan voor een gratis case?

libertycity 10-01-11 19:31

ja naar de apple winkel gaan en daar een hoesje aanschaffen deze actie van apple liep tot eind sept dacht ik geen mogelijkheid om een gratis hoesje te krijgen

high roller 11-01-11 14:28

dit was inderdaad alleen in het begin gratis :O de rest heeft volgens steve jobs beter kunnen weten

wouter1981 11-01-11 14:50

Wat gebeurt er na 30 september?

Maar ook al eindigt het iPhone 4 Case Program op 30 september, de kans op een gratis hoesje is nog niet verkeken. Mensen die na 30 september een iPhone 4 kopen kunnen niet meer gebruik maken van de makkelijke manier om een hoesje te krijgen, via de app. Maar Apple stopt niet definitief met het weggeven van hoesjes. Je zult dan echter een aantoonbare klacht moeten melden bij de klantenservice van Apple, waaruit blijkt dat je inderdaad last hebt van het antenneprobleem. De bewijslast ligt dus bij jou en bovendien moet je eerst aan de slag met een aantal tips en aanbevelingen van de klantenservice. Als je na verloop van tijd nog steeds problemen ondervindt, is er kans dat je een gratis hoesje krijgt (maar alleen voor mensen met veel vrije tijd en veel belminuten zal die procedure aantrekkelijk zijn).

high roller 11-01-11 15:10

16 euro bij media markt, 5 op marktplaats

libertycity 11-01-11 17:34

En lijkt je niet logisch om te zeggen geen gratis cases meer want anders koopt niemand meer een case in de winkel probeer maar geef je weinig kans

kami124 12-01-11 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 626386)
Wat gebeurt er na 30 september?

Maar ook al eindigt het iPhone 4 Case Program op 30 september, de kans op een gratis hoesje is nog niet verkeken. Mensen die na 30 september een iPhone 4 kopen kunnen niet meer gebruik maken van de makkelijke manier om een hoesje te krijgen, via de app. Maar Apple stopt niet definitief met het weggeven van hoesjes. Je zult dan echter een aantoonbare klacht moeten melden bij de klantenservice van Apple, waaruit blijkt dat je inderdaad last hebt van het antenneprobleem. De bewijslast ligt dus bij jou en bovendien moet je eerst aan de slag met een aantal tips en aanbevelingen van de klantenservice. Als je na verloop van tijd nog steeds problemen ondervindt, is er kans dat je een gratis hoesje krijgt (maar alleen voor mensen met veel vrije tijd en veel belminuten zal die procedure aantrekkelijk zijn).

Dat stukje had ik ook al gelezen, maar ik vroeg me af of iemand dat pad al eens had behandeld.


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door libertycity (Bericht 626473)
En lijkt je niet logisch om te zeggen geen gratis cases meer want anders koopt niemand meer een case in de winkel probeer maar geef je weinig kans

Snap ik ook. Ik vind het alleen jammer dat sommige wel een gratis case hebben en ik niet :P.

CeesiPhone 12-01-11 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kami124 (Bericht 626015)
Heel lullig als je belangrijke zakelijke dingen aan het overleggen bent.

Daarom wil ik graag een hoesje/case. Maar als echte nederlander wil ik hiervoor natuurlijk niet betalen, het is tenslotte niet mijn fout dat die antenne zo *** is.
Ben vandaag naar de vodafone-winkel geweest @ breda, maar die zeiden dat ik gewoon een hoesje op mijn kosten moest kopen. Vervolgens de apple-winkel in Breda geweest en die zeiden hetzelfde.

Heeft iemand nog tips waar ik terecht kan voor een gratis case?

Zakelijk????
Dan ook zakelijk reageren lijkt me en gewoon een paar € betalen! :rolleyes: :d

jemmie 12-01-11 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CeesiPhone (Bericht 626896)
Zakelijk????
Dan ook zakelijk reageren lijkt me en gewoon een paar € betalen! :rolleyes: :d

Niet eens nodig om een paar € te betalen, 1,06 € is genoeg.

TinyDeal - Silicone Bumper Frame Skin Cover for iPhone 4G

dododedodonl 13-03-11 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 626386)
Wat gebeurt er na 30 september?

Maar ook al eindigt het iPhone 4 Case Program op 30 september, de kans op een gratis hoesje is nog niet verkeken. Mensen die na 30 september een iPhone 4 kopen kunnen niet meer gebruik maken van de makkelijke manier om een hoesje te krijgen, via de app. Maar Apple stopt niet definitief met het weggeven van hoesjes. Je zult dan echter een aantoonbare klacht moeten melden bij de klantenservice van Apple, waaruit blijkt dat je inderdaad last hebt van het antenneprobleem. De bewijslast ligt dus bij jou en bovendien moet je eerst aan de slag met een aantal tips en aanbevelingen van de klantenservice. Als je na verloop van tijd nog steeds problemen ondervindt, is er kans dat je een gratis hoesje krijgt (maar alleen voor mensen met veel vrije tijd en veel belminuten zal die procedure aantrekkelijk zijn).

Het lijkt me dat apple hier niet zo moeilijk over doet. Laatst was mijn CD-rom drive kapot. (er had een kapotte cd-rom in gezeten). En ik zat net buiten mijn jaar garantie. Apple gebeld, en ik kreeg zonder veel moeite te doen een Apple Care code zodat ik naar de dichtsbijzijnde APR kon. Dit heeft me ongeveer 200/300 euro bespaard.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:47.