iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   verschil tussen echt & Kloon (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/82080-verschil-tussen-echt-and-kloon.html)

MarissaMuisje 10-01-11 22:01

verschil tussen echt & Kloon
 
Hoi

Ik ga woensdag voor een Iphone 4 32gb voor €450,- kijken.
Hoe zie ik het verschil tussen een echte & een kloon?

Ik had al gelezen dat als je hem aansluit op je laptop met Itunes.
Itunes hem herkent? wat voor melding geeft hij dan? (iphone gevonden?)

Ik heb nu een gewoon simkaartje, kan ik dan evengoed in het menu kijken om hem te testen, en geeft dit geen probleem als ik hem aansluit op m'n laptop om te testen met Itunes?

Graag hoor ik Tips van jullie

Alvast Bedankt

MarissaMuisje 10-01-11 22:21

zou iemand een duidelijke foto van de achterkant
iphone 4 32gb zwart willen maken,
zodat ik die kan uitprinten en vergelijken.

Royofzo 10-01-11 23:16

Ik kan je zelf geen foto geven van de achterkant, maar ik denk dat je op internet veel foto's kan vinden, door bijvoorbeeld 'iPhone 4 back' in te typen bij google. :)

Wat betreft iTunes, als je de iPhone aansluit op een computer, moet iTunes in principe automatisch openen, en links in je scherm moet een 'Tab' verschijnen, waar je dus de iPhone ziet. :d

Dit is te zien in dit plaatje:

http://img44.imageshack.us/img44/231/itunes.jpg

Succes verder. ;)

Typ 81 10-01-11 23:52

Wat denk je nou echt zelf: een 32 GB voor € 450,-?

Hij kost € 750,- in de winkel. 1 + 1 = 2 soms?

Kortom: of nep of gejat!

iScorpio 10-01-11 23:56

450 euro voor een iPhone 4 32GB is verdacht weinig geld. Ik zou dit zaakje op de eerste hand niet vertrouwen. Heb je een link waar deze iPhone wordt aangeboden?

ZjoZke 10-01-11 23:56

Haha, als je daar intrapt man? Volgens mij zag ik die advertentie ook deze week, je had heel even op zijn gebruikersnaam moeten klikken op marktplaats, want dan zag je meteen dat hij heel veel mobiele telefoons aanbood voor 'stuntprijzen'. Ook een iPhone 3GS, 32GB voor 150 euro..

MarissaMuisje 11-01-11 00:01

advertentie is er vandaag op gezet. was eerst duurder maar gaat akkoord met mijn bod.
ze heeft hem cadeau gekregen en wil zelf geen iphone.

iScorpio 11-01-11 00:04

Graag link van die advertentie. Is nog steeds verdacht!

MarissaMuisje 11-01-11 00:06

is inmiddels van marktplaats verwijderd omdat ik kom kijken woensdag
dit was de tekst

Aangeboden:
apple iphone 4 32gb nieuw in doos en ongebruikt
Prijs:
€ 550,00
Omschrijving:
apple iphone 4 32gb nieuw in doos en ongebruikt.

alle acessoires zitten erbij.

de iphone is simlockvrij, geschikt voor alle providers.
beschermfolie zit er op beide kanten op.

reden verkoop :ben geen iphone fan .

mail gerust en kom hem afhalen.

Marktplaats.nl - apple iphone 4 32gb nieuw in doos en ongebruikt

iScorpio 11-01-11 00:10

Ga op z'n minst met twee personen kijken en laat niet direct geld zien. Als ze ergens anders hebben afgesproken dan bij hun thuis is het al verdacht. Raar is ook dat de advertentie al is verwijderd terwijl je alleen nog maar komt kijken. 450 euro is gewoon te laag voor een nieuwe iPhone 4 32GB.

Update:
Hier tref ik alweer dezelfde advertentie aan met dezelfde foto. Zo worden er dus meer slachtoffers gemaakt. Trap hier niet in!

MarissaMuisje 11-01-11 00:15

Raar, we hadden goed mailcontact.
Bedankt voor het helpen/zoeken in iedergeval

iScorpio 11-01-11 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MarissaMuisje (Bericht 626221)
Raar, we hadden goed mailcontact.

Is ook niet zo gek als ze je geld proberen te ontfutselen ;) Goed dat je eerst hier hebt nagevraagd. Kijk gewoon hier op het forum in de Te Koop sectie en misschien staat er daar iets voor je tussen. Zullen alleen wel gangbare prijzen zijn (meer dan 450 euro;))

MarissaMuisje 11-01-11 11:48

Graag zou ik jullie mening willen horen over deze advertentie Marktplaats.nl > GOEDKOOPSTE Nieuwe Iphone 3gs 32gig wit Neverlocked+Garantie - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone

Typ 81 11-01-11 13:07

Zal wel niks zijn, want de ad bestaat niet meer ;-)

Bomans 11-01-11 14:34

Dat er nog steeds mensen in geloven dat je een gloednieuwe iPhone 4 ONDER de winkelprijs kan kopen.

Niemand is zo gek, alleen een oplichter.

iScorpio 11-01-11 18:54

Ook die laatste link die niet meer werkt, staat hier weer gewoon online. Wederom oplichters aan het werk.

iWiefring 11-01-11 19:01

Toevallig dat diezelfde aanbieder ook een zwarte te bieden heeft. En de foto's zijn oud want ik zie dat er nog 3.x op staat door de dock onderin! :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:43.