//

microfooningang bij gebruik carkit

microfooningang bij gebruik carkit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik handsfree bel met de iPhone 4 krijg ik regelmatig van de ontvangers van het telefoongesprek te horen dat ik "zacht" en "ver weg" ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-01-11, 14:33
JanvL JanvL is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard microfooningang bij gebruik carkit

Als ik handsfree bel met de iPhone 4 krijg ik regelmatig van de ontvangers van het telefoongesprek te horen dat ik "zacht" en "ver weg" klink. Is er een mogelijkheid de microfoon (niet te verwarren met de speaker!) harder te zetten?

Bij voorbaat dank.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-01-11, 15:34
Ziener01 Ziener01 is offline
• iOS 4.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Ik heb dat probleem ook regelmatig (Pioneer BTB-200 carkit), maar omdat het van gesprek tot gesprek wisselt (net als bij jou, volgens mij), ligt het niet aan het volume van de microfoon, denk ik. Ik overweeg om een andere (Parrot) carkit te kopen om van dit gezeur af te zijn. Ik heb wel gemerkt dat als ik het profiel wis in de carkit en de iPhone en ik connect opnieuw, dat de 'andere kant' me vaak beter kan horen. Na een paar dagen is dat effect weer weg.
Reageren

Labels
carkit, geluid, microfoon, zacht



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone CARKIT - Nokia Display Carkit CK-15W levindenboer iPhone accessoires en onderdelen 3 07-01-14 20:42
Nu upgrade firmware geen connectie via blue tooth carkit bij bellen voicemail KPN leppink KPN 0 27-12-10 11:56
iPhone 3GS: Problemen bij activatie bij gebruik Phonebook sim Fexion Unlock 51 04-09-10 16:04
Schermvergrendeling bij TomTom gebruik ? Clumber iPhone Navigatie 0 03-02-10 14:10
Mogelijke problem bij gebruik Cydia ? midego Archief 4 15-10-08 16:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:23.