//

camera problemen (software)

camera problemen (software) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn camera geeft problemen. Als ik de fotobibliotheek open dan blijft ie hangen in 'bibliotheek bijwerken' en na een paar seconden valt ie uit. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-11, 17:09
willemijnwol willemijnwol is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard camera problemen (software)

Hallo,

Mijn camera geeft problemen. Als ik de fotobibliotheek open dan blijft ie hangen in 'bibliotheek bijwerken' en na een paar seconden valt ie uit. Als ik de camera open dan gaat ie hetzelfde doen. Ik heb al 2 keer alle software erafgehaald, iphone hersteld (zowel via itunes als via de iphone zelf). Dan doet de camera het en geeft de bibliotheek aan dat er geen afbeeldingen zijn. Maar zodra ik mijn reserve kopie erop zet dan doen ze het beiden niet meer... Iemand een andere oplossing dan alles erafhalen en handmatig er weer opzetten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-02-11, 21:45
DenmanNL DenmanNL is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Barendrecht
Berichten: 3
Unhappy Cameraprobleem 4.2.1

Hallo,

zojuist heb ik hetzelfde probleem ontdekt. Draai sinds 3 dagen ios4.2.1.
Camera app start kort (sluiter blijft dicht) en schiet vervolgens weer naar springboard. Zelfde geldt voor fotoalbums... Ben erg benieuwd of iemand hier een oplossing voor gevonden heeft. Heb zelf niet veel kunnen vinden op google...
  #3  
Oud 09-02-11, 21:52
DenmanNL DenmanNL is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Barendrecht
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
I have now solved the problem with the Camera and the Photos in my iPhone. Maybe my way to solve the problem could help you?

When I connected my iPhone with iTunes I find that in the iPhone there was two pictures that was not imported to iPhoto, and they was not possible to open. That was the problem! These pictures stopped both Camera and Photos to work in my iPhone after I uppgraded it to iOS 4.2.1.

I marked the pictures and imported them to iTunes AND DELETED THEM from my the Camera Roll in my iPhone.

After that I synced my iPhone. And now both Camera and Photos work again!
Kom net dit tegen op Apple forum. Schijnt dat als je via iTunes je foto's in je camera roll wist (evt eerst kopieert), dat alles het weer zou moeten doen.

Las ergens dat het opnieuw instellen van de netwerkinstellingen (raar maar oke) zou moeten werken, maar dit is niet de oplossing.

Ik laat zsm weten of bovenstaande oplossing heeft gewerkt voor mij (zit niet achter eigen pc).

Gr, Dennis
  #4  
Oud 09-02-11, 22:37
DenmanNL DenmanNL is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Barendrecht
Berichten: 3
Standaard

Jep, dit was de oplossing. Camera en fotoalbums werken weer!
  #5  
Oud 11-04-11, 12:43
tietjee tietjee is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

In iTunes zie ik wel een tab <Foto's> maar ik zie niet hoe ik kan zien dat er foto's niet zijn geimporteerd? En hoe kan ik dan die foto's markeren in iTunes en vervolgens importeren?
  #6  
Oud 11-04-11, 12:55
leontjuh1's schermafbeelding
leontjuh1 leontjuh1 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Goes, Zeeland
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tietjee Bekijk bericht
In iTunes zie ik wel een tab <Foto's> maar ik zie niet hoe ik kan zien dat er foto's niet zijn geimporteerd? En hoe kan ik dan die foto's markeren in iTunes en vervolgens importeren?
Als je windows gebruikt zul je ze handmatig moeten kopiëren geloof ik. Dit doe je door naar Mijn Computer te gaan en je iPhone te selecteren. Als het goed is wordt die herkend als digitale camera zijnde. Open dan de mappen en kopieer de foto's naar de locatie van jouw keuze. Als je alle foto's/video's hebt gekopieerd kun je ze later weer synchroniseren door de map te selecteren waar je ze naar gekopieerd hebt.
Hoop dat dit helpt.
  #7  
Oud 11-04-11, 13:02
tietjee tietjee is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik heb inderdaad Windows7, ik zie de iPhone echter niet staan bij <computer>...
  #8  
Oud 05-10-11, 00:11
Aapje Aapje is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 34
Standaard

yes hij doet t weer! bedankt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Camera problemen Elwin3gs iPhone algemeen 4 21-05-11 15:51
camera software op iphone zetten? porschehenk Desktop-applicaties 1 27-12-10 08:32
Camera problemen Holten iPhone algemeen 4 18-11-10 15:29
Problemen na Software Update 4.0.1 psYch0 iPhone algemeen 1 05-08-10 14:15
Problemen met camera Weytie iPhone algemeen 0 27-09-09 23:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:56.