Afbeeldingen op springboard discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Een hele tijd geleden heeft er op iPhoneclub een artikel gestaan over het plaatsen van tekens in de mappen op het springboard van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Afbeeldingen op springboard
Hallo,
Een hele tijd geleden heeft er op iPhoneclub een artikel gestaan over het plaatsen van tekens in de mappen op het springboard van de iPhone. Deze heb ik destijds ook aangemaakt. Nu wil ik ze alleen wijzigen, alleen weet ik niet meer waar ik de tekens vandaan kan halen. En hoe de tekens überhaupt heten. Ter verduidelijking een printscreen van m'n iPhone. Het betreft het teken van de paraplu en de schoppen. Kan iemand mij svp helpen aan de naam van de tekens zodat ik deze weer toe kan passen op m'n iPhone? Gr. Edwin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ga met je iPhone naar Glyphboard
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie!
|
|
||||
|
||||
Hier was ik ook naar op zoek, duizendmaal dank!
|
||||
|
||||
Ikzelf ook, grappig genoeg. Vond het via de zoekfunctie op iphoneclub.nl.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Docs to go afbeeldingen? | solexpaul | iPad algemeen | 3 | 13-09-10 00:25 |
Afbeeldingen contactpersonen | Rob E Rob | iTunes | 4 | 01-11-09 14:33 |
afbeeldingen doorsturen | timsa | iPhone algemeen | 0 | 24-10-09 13:44 |
Foto: Afbeeldingen | Sent | Muziek, foto & video | 6 | 30-04-08 16:39 |
originele iconen op springboard 1, 3rd party op springboard 2 | Peter | iPhone algemeen | 5 | 08-12-07 22:43 |
|
|