Verzameltopic: iOS4.3 [Beta] Ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz Ik heb dit probleem ook, zodra de sim erin gaat slaat de iPad volledig vast Dat is goed nieuws. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Heeft iemand al kunnen downgraden naar 4.2.1. op een iPad ?
Via iTunes krijg ik telkens weer de Recovery-mode ook nadat ik 'm daaruit gehaald heb met TinyUmbrella of RecBoot. Via Xcode krijg ik de melding dat de baseband niet gedowngrade kan worden. |
|
|||
|
|||
Ai, ai, ai, dat is de recente baseband-check voor de iPhone 4. Je kan niet meer installeren als de base-band mislukt. Dan zul je naar een zelfde FW moeten gaan met de nieuwste Base-Band. 4.3 dus nu.
|
|
||||
|
||||
Klopt helaas, dan maar wachten op de volgende beta dus.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
- Nieuw: gprs/edge/3G was vanochtend weg. Even naar vliegtuigmodus schakelen hielp niet. Alleen dmv reboot had ik weer een dataverbinding.
- Sommige games crashen direct na starten. Downgraden gaat niet meer aldus Apple. Straks weer een vloedgolf aan app updates vrees ik (4.3 compatible). |
|
||||
|
||||
Enig idee wanneer deze nieuwe beta eraan zit te komen?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Best lang nog dus, want hoe lang is ie er nu al, nog geen week..
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
4 dagen dus. Nog 10 dagen wachten! Is er ook een manier waarop je kunt achterhalen of je UDID geregistreerd is bij Apple en dat je dus de beta probleemloos kan installeren.
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is dat niet makkelijk terug te vinden. Maar hij zal niet spontaan geregistreerd zijn
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of dat ik dit hier mag posten, maar heeft er iemand al een manier gevonden om toch de mobile hotspot functie te activeren met t-mobile. Dit was eigenlijk de rede dat ik de beta heb geïnstalleerd.
|
|
|||
|
|||
Gaat het niet via de Benm site?
De hotspotfunctie werkt perfect trouwens. Superhandig! |
|
||||
|
||||
Ik krijg 3.2.2. overigens wel gewoon op de iPad geïnstalleerd maar ik heb liever 4.2.1. erop maar dat lukt helaas niet meer..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
- Heb tot nu toe alleen dat de app-store inderdaad slecht werkt en de 0 badge update. Voor de rest draait ie prima hier, skype doet het inderdaad niet. Laatst gewijzigd door JnB; 18-01-11 om 17:22. Reden: Toevoeging info |
|
|||
|
|||
Iemand al ervaringen om je iPhone dmv deze uitleg te updaten naar 4.3?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Heb na veel van deze 'recensies' gelezen te hebben toch maar ervoor gekozen deze niet te downloaden en hem gewoon te jailbreaken op 4.2.1, ook al is er nog niet veel voor beschikbaar, niet veel tweaks werken met 4.2.1!
|
|
||||
|
||||
Beta #2 is uit!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hardware: TomTom Carkit Ervaringen - Verzameltopic | Ayrton_S | iPhone Navigatie | 362 | 30-03-12 11:42 |
Het OS 4.0 Beta verzameltopic | sergee | Archief | 946 | 21-06-10 20:29 |
iPhone OS 4 Beta ervaringen | signs2007 | Archief | 1 | 09-04-10 19:02 |
Firmware 3.1 (beta) ervaringen | Yakuzi | Archief | 2 | 20-07-09 12:11 |
Firmware 2.0 beta Ervaringen | Bennoo | Unlock [archief] | 6 | 01-05-08 23:10 |
|
|