iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Verzameltopic: iOS4.3 [Beta] Ervaringen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/82249-verzameltopic-ios4-3-beta-ervaringen.html)

spysical 12-01-11 22:47

Verzameltopic: iOS4.3 [Beta] Ervaringen
 
Deel hier je ervaringen met de iOS 4.3 Beta!
Bugs/Nieuwe dingen/do's and don'ts/ Etc!

pascalletje 12-01-11 22:55

Helaas bij mij geen hotspot functie te vinden :( Ook niet na herstellen en als nieuwe iPhone instellen (iPhone 4 - T-Mobile).

Edit: In de release notes is ook nog niks terug te vinden over een hotspot functie...

Edit 2: De hotspot functie zou wel aanwezig moeten zijn, maar ik denk T-Mobile dit niet goed vind omdat ie bij mij niet zichtbaar wordt.

KvdS 12-01-11 23:10

Pascalletje, goed lezen dit zou beschikbaar komen op iOS 4.3 en jij werkt met iOS 4.2.1

pascalletje 12-01-11 23:15

KvdS: Ik werk met iOS 4.3, alleen kan ik dit niet in mijn profiel aangeven.

Heb het zojuist wel in mijn handtekening aangepast.

jonathan 12-01-11 23:18

Hier al iemand die heeft geprobeerd om een providerprofiel via help.benm.at te installeren, zoals voor Wilbert de Vries werkte? Ik ben nu aan het updaten, zal straks even testen.

pdreissen 12-01-11 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jonathan (Bericht 627134)
Hier al iemand die heeft geprobeerd om een providerprofiel via help.benm.at te installeren, zoals voor Wilbert de Vries werkte? Ik ben nu aan het updaten, zal straks even testen.

Ja ik, maar met t-mobile is dat een no-go, geen personal hotspot / geen tethering!

jonathan 12-01-11 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pdreissen (Bericht 627135)
Ja ik, maar met t-mobile is dat een no-go, geen personal hotspot / geen tethering!

Meen je dat? Daar baal ik heel erg van :(

pascalletje 12-01-11 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pdreissen (Bericht 627135)
Ja ik, maar met t-mobile is dat een no-go, geen personal hotspot / geen tethering!

Werkt hier ook niet met T-mobile :(

pdreissen 12-01-11 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jonathan (Bericht 627136)
Meen je dat? Daar baal ik heel erg van :(

Jep, op de e.a. manier wordt dat t-mobile profiel nooit overruled. Dat zit helaas goed in mekaar :(

pascalletje 12-01-11 23:26

Hier een screenshot van iemand die met provider "3" werkt, en daar werkt het wel...

Apple Seeds iOS 4.3 Beta to Developers: Personal Hotspot, AirPlay Video Streaming, New iPad Gestures - Mac Rumors

captainfs 12-01-11 23:27

Hoe zijn de ervaringen? Is deze Beta een beetje stabiel of duiken er al probleempjes op? Beren op de weg te zien?
Ik heb T-mobile met tethering (Oostenrijk!), benieuwd of de hotspot hier wel opduikt.
Ben aan het downloaden :d

rl88 12-01-11 23:30

Heeft iemand hem al geprobeerd te installeren op een iPad zonder dev account? Dit werkte bij de 4.2 beta's goed.

pascalletje 12-01-11 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door captainfs (Bericht 627142)
Hoe zijn de ervaringen? Is deze Beta een beetje stabiel of duiken er al probleempjes op? Beren op de weg te zien?
Ik heb T-mobile met tethering (Oostenrijk!), benieuwd of de hotspot hier wel opduikt.
Ben aan het downloaden :d


Hier nog weinig aan de hand, lijkt goed te werken en kan zelfs nog bellen :) Baal alleen dat ik geen hotspot functie heb, had ik graag mee gespeeld...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rl88 (Bericht 627144)
Heeft iemand hem al geprobeerd te installeren op een iPad zonder dev account? Dit werkte bij de 4.2 beta's goed.

Op iPhone 4 zonder dev account ging het mis in ieder geval (had mijn omgeruilde toestel nog niet toegevoegd aan mijn dev account :) ).

pdreissen 12-01-11 23:34

Wel grappig er is een nieuw "Shutter" geluid van de Camera, ook de het maken van een screenshot geeft een ander geluid nu!

captainfs 12-01-11 23:35

@pascalletje: goeie kans dat het bij mij wel werkt dan :D 3 minuten nog. Werkt Xcode ook nog gewoon?

Jaap777 12-01-11 23:36

is installeren via windows mogelijk?
wel dev account

jonathan 12-01-11 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaap777 (Bericht 627150)
is installeren via windows mogelijk?
wel dev account

Denk het wel. Was vroeger wel gewoon mogelijk, behalve als er een speciale iTunes-beta nodig was. Dat is nu echter niet het geval.

captainfs 13-01-11 00:02

YESSS ik heb Personal Hotspot! Helaas voor jullie: T-Mobile Oostenrijk.

DeBar0n 13-01-11 00:03

Er is idd een nieuwe camera geluid.
Hotspot werkt prima, locatievoorzieningen staat erg groot in beeld bij instellingen.
Firmware voert sneller aan, backup terug zetten van je apps lukt helaas niet.

captainfs 13-01-11 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeBar0n (Bericht 627167)
Er is idd een nieuwe camera geluid.
Hotspot werkt prima, locatievoorzieningen staat erg groot in beeld bij instellingen.
Firmware voert sneller aan, backup terug zetten van je apps lukt helaas niet.

Firmware voelde inderdaad veel vlotter aan. Restore van backup lijkt gewoon goed te gaan?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:35.