//

Ervaringen ios 4.2

Ervaringen ios 4.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo lezer van het forum,Zoals jullie hierboven kunnen lezen heb ik een Iphone 3GS 32GB simlock vrij uit het buitenland. Ook ben ik op dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-01-11, 00:08
cyber2001 cyber2001 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 91
Stuur een bericht via MSN naar cyber2001
Standaard Ervaringen ios 4.2

Hallo lezer van het forum,Zoals jullie hierboven kunnen lezen heb ik een Iphone 3GS 32GB simlock vrij uit het buitenland. Ook ben ik op dit moment blijven steken op ios 4.1 ,zonder jailbreak, na het lezen van een aantal referenties over 4.2. Mijn abonnement is een: Vodafone 100 euro met sms verdubbelaar(gratis) en zorgeloos internet blox. Dit abonnement is voor het laatst verlengt op 6 maart 2010 en loopt af op 6 maart 2011. Uiteraard hoef ik aan het laatste gegeven niets te doen en blijf dan netjes in de fair use policy van Vodafone, dus zijn de oude algemene voorwaarde van toepassing.Ik las o.a. dat de ipod aansluiting in een Volvo de iphone niet meer herkend. Ook las ik het zorgwekkende nieuws dat zodra je je iphone update naar ios 4.2 dat je de tethering funktie kwijtraakt door dat je de vraag krijgt om de carrier update te doen. Nu is mijn vraag, en die is dus alleen voor de abonnees die al op ios 4.2 zitten en nog onder de oude algemene voorwaarde van Vodafone vallen ( die nog WEL de fair use policy hebben en NIET voor die mensen die WEL al op het data limiet van 1GB). Hebben jullie van Vodafone ook al de carrier update gekregen? Zoja of niet kon je toen nog tethering gebruiken op de laptop of pc?Voor de toevallige Volvo rijders ( en dan het liefst de rijders van een S60 of V70 met de HUB 803 radio) onder ons wordt de iphone ondertussen wel al weer gewoon herkend? Zo ja hoe hebben jullie dit voor elkaar gekregen?Hoop vragen maar vond nergens op het forum iemand of een plaats die mij deze antwoorden wel kon verschaffen. Groetjes,Patrick
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen iOS 4.3 bluevoice iPhone algemeen 33 29-03-11 21:57
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 KSH Jailbreak 0 30-11-10 18:54
IOS 4.1 op iPhone 3G - ervaringen jap74 iPhone algemeen 13 13-09-10 07:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:44.