microfoon werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey IK heb eergisteren oordopjes met microfoon gekocht Oortjes + remote & microfoon - iPod Touch - Skyline Gadgets - Alles voor uw iPod, iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
microfoon werkt niet
Hey
IK heb eergisteren oordopjes met microfoon gekocht Oortjes + remote & microfoon - iPod Touch - Skyline Gadgets - Alles voor uw iPod, iPhone & iPad! ik heb ze gekocht omdat ik graag met skype op mn ipod touch wil praten enzo want ik had ze zelf niet dus heb ik ze op de bovengenoemde site gekocht voor 12,50 en ik dacht dat is erg goedkoop dus vroeg ik dat aan die site waarom ze zo goedkoop zijn en toen zeiden ze dat ze in bulk worden gekocht dus in grote aantallen en dat ze daarom zo goedkoop zijn, dus ik vertrouwde het wel en ik heb ze gekocht ik heb ze vanochtend binnen gekregen alleen de oordopjes werken heel goed, ik kan het volume met dat dingetje harder en zachter doen maar de microfoon werkt niet?! hoe kan dat?! ligt dat aan mijn ipod touch 2g of aan de oordopjes of aan mn software van mn ipod?? Alvast bedankt Lennard |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
welke versie heb je op de ipod ? ( ik heb 2G non mc model op nieuwste software) en bij mij werkt het wel prima. ( psp oordopjes en iphone oordopjes)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Microfoon werkt niet | julos | iPhone algemeen | 5 | 15-08-11 21:11 |
Microfoon werkt niet op iphone4 | kriss | iPhone algemeen | 1 | 04-09-10 09:59 |
Knop / microfoon werkt niet? | VinylJunk | iPhone algemeen | 4 | 16-06-10 15:52 |
microfoon 3GS werkt niet meer | inberlin | iPhone algemeen | 8 | 30-04-10 17:13 |
Microfoon werkt niet onder bepaalde omstandigheden | hanzana | iPhone algemeen | 10 | 03-03-09 15:20 |
|
|