iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   De beste Iphone clone tot nu toe? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/82571-de-beste-iphone-clone-toe.html)

060213 17-01-11 00:09

De beste Iphone clone tot nu toe?
 
Ik ben van plan een iphone clone te gaan kopen.
Mijn vraag was dus welke clone is een van de beste en waar kan ik die kopen.
Gr. Cas

RWK 18-01-11 19:51

Ik zag dit..
YouTube - The Best iPhone 4 Clone Replica

Ziet er overigens echt goed uit. Hij lijkt op dat filmpje echt op de iPhone 4.
Maarja het is zonde om een fake toestel te kopen, want de hardware is zo lang niet zo goed als de iPhone 4 zelf, en andere toestellen die o.a in de kijkshop liggen.

En ze gaan echt heel snel kapot.
Maar dit zijn ervaringen van mijn vrienden die ook toevallig een iPhone 4 (fake) in handen had..

ernstt 19-01-11 08:12

Ik heb een vriend en hij heeft verschillende klonen van de iPhone 4 van China gekocht. Hij raadt mij dit ene.

crunch81 26-02-11 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ernstt (Bericht 630009)
Ik heb een vriend en hij heeft verschillende klonen van de iPhone 4 van China gekocht. Hij raadt mij dit ene.


Dit is by far de telefoon die het dichtst bij origineel in de buurt komt!

ernstt 07-03-11 08:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door crunch81 (Bericht 646014)
Dit is by far de telefoon die het dichtst bij origineel in de buurt komt!

Ja, het ziet er echt vergelijkbaar met de originele iPhone4. Maar de telefoon die het dichtst bij origineel, ik denk dat dit een beter zou zijn. Omdat het 3G-netwerk ondersteunt, hoewel het lijkt dat het niet meer beschikbaar.

020 07-03-11 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RadjKumaR (Bericht 629870)
Ik zag dit..
YouTube - The Best iPhone 4 Clone Replica

Ziet er overigens echt goed uit. Hij lijkt op dat filmpje echt op de iPhone 4.
Maarja het is zonde om een fake toestel te kopen, want de hardware is zo lang niet zo goed als de iPhone 4 zelf, en andere toestellen die o.a in de kijkshop liggen.

En ze gaan echt heel snel kapot.
Maar dit zijn ervaringen van mijn vrienden die ook toevallig een iPhone 4 (fake) in handen had..

Het is de echte.

luuk0909 07-03-11 21:24

De beste iPhone 4 kloon vind ik de Pinphone 4Gs, ziet er nog redelijk goed uit.
Pinphone 4Gs 4GB Compass Quadband Wi-Fi, MSN, Email, Dual camera, Gravity sensor, 3.5'' Capacitive screen Landscape_MOBILE PHONE_Fastcardtech the world TOP 1 Digital product seller! - Chinese mobile phone

kantjils99 11-03-11 13:10

Hier staat er ook nog een: Replica Phones

tioking 01-04-11 19:02

Er bestaat geen goede cloon.
Aan een Iphone valt niet zo maar te tippen door een of ander Chinees bedrijf.
De techniek en de kwaliteit van de Iphone ligt zo ver voor op die van al die Clones.
eigenlijk gwn zonden van je geld...

ernstt 09-04-11 09:56

Ik denk het niet. Sommige klonen kan goed werken, maar sommige kunnen alleen werken voor enkele weken. Ik denk dat het afhangt van de prijs.

5youXpuppet5 09-04-11 10:29

Koop gewoon een iPhone 3G 2dehands. Die heb je ook voor zo'n 200 euro en die werken veel beter ;)

bennie010 03-05-11 18:39

qua uiterlijk valt het onder de noemer kloon. Maar hardware matig gezien is die nog niet op de markt verkrijgbaar

ernstt 09-05-11 10:07

Als de hardware is ook hetzelfde als de iPhone, dan zou het niet een kloon meer .. En de prijs moet liggen veel hoger dan andere klonen.:D

mpdrent 17-05-11 18:10

Zonde van het geld!
Heb zelf 2 jaar in China gewoont en diverse cloons geprobeerd, maar uiteindelijk komt geen enkele cloon ook maar in de buurt van het origineel!

bennie010 18-05-11 10:44

Klopt, maar om nu direct te zeggen: zonde van het geld! is mij ietwat kort door de bocht..

Bassssss 18-05-11 18:49

een ipod touch met een peel 520 is ook een soort cloon

ernstt 21-07-11 09:17

Maar dit soort cloon is niet goedkoop.:d

Sabineoo 25-07-11 20:26

Ik heb ook ooit een iPhone clone in handen gehad, uiterlijk identiek (uiteraard zonder apple logo) maar de software kan echt niet tippen aan een iPhone. Ik durf ook wel te zeggen dat het zonde van het geld is, dan zou ik ook voor een 2ehands echte gaan. Maar dit is denk ik ook voor iedereen verschillend..

MrHerbisthehealing 03-03-12 20:24

blijkbaar is mijn vorig bericht verwijderd wegens ongewenste reclame...
dan begin ik opnieuw: ik wil GEEN reclame maken voor deze mobiel, ik vind het simpelweg gewoon de beste kloon en wou dit delen met de mensen die hiernaar op zoek zijn.

Gooapple V5, google het eens als je geïnteresseerd bent, dan ondervindt je het wel voor jezelf

Wally© 03-03-12 20:53

Mijn bericht is ook verwijderd vanwege 'lange tenen' denk ik...

Ne kwinkslag geven is blijkbaar niet toegestaan...

Mijn gedacht...:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:57.