//

Slecht opladen

Slecht opladen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, sinds ik mijn iPhone heb aangesloten aan een vuil en stoffig kabeltje laadt hij slecht op. Als ik hem aansluit moet ik het 10 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-01-11, 00:41
BartEikens BartEikens is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard Slecht opladen

Hallo,

sinds ik mijn iPhone heb aangesloten aan een vuil en stoffig kabeltje laadt hij slecht op. Als ik hem aansluit moet ik het 10 keer proberen voordat hij daadwerkelijk oplaad. Wel geeft hij aan dat hij oplaad maar blijft hij gewoon op het zelfde punt staan, als ik dan later kijk geeft de batterij aan dat hij is opgeladen maar staat er niet 100% achter maar nog gewoon met waar ik begon. Ook zegt hij soms zomaar dat ''het accesoire niet is geoptimaliseerd'' terwijl ik niks aansluit!
ik heb alle stof er (voorzichtig) uit gehaald maar dit had geen effect. iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Touchscreen werkt niet/slecht tijdens opladen jgrveld77 iPhone algemeen 5 12-01-15 14:46
Slecht reageren tijdens opladen dafoolio iPhone algemeen 2 25-10-10 01:24
Slecht bereik HHeinrich22 iPhone algemeen 2 26-09-10 11:05
Slecht bereik Kjiee Odido (T-Mobile) 13 08-09-10 17:10
Iphone opladen door usb maar als laptop uit is stopt opladen. Ancotje iPhone algemeen 4 11-12-09 08:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:48.