//

nieuwe contactpersonen komen niet in de lijst voor

nieuwe contactpersonen komen niet in de lijst voor discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo langzamerhand beginnen we er gek van te worden! Mijn man had een Iphone 3GS, van de ene dag op de andere waren nieuwe contactpersonen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-01-11, 00:59
danenan danenan is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 6
Standaard nieuwe contactpersonen komen niet in de lijst voor

Zo langzamerhand beginnen we er gek van te worden!

Mijn man had een Iphone 3GS, van de ene dag op de andere waren nieuwe contactpersonen niet meer te zien in de contactpersonenlijst. Dus als hij werd gebeld door een nieuw iemand, en hij sloeg het nummer op, dan was het nummer niet te zien in contactpersonen, maar wel in de recente oproepen (met naam en nummer!)
MacStore, IPhone fora (oa deze met het verhaal van Francis78), experts, niemand wist een oplossing.

Omdat hij voor zijn werk nieuwe nummers wel direct wil kunnen opslaan heeft hij een nieuwe Ihone 4 gekocht en ik heb zijn 3GS gekregen (ik blij!)
Nu blijkt dat ik met zijn oude 3gs (andere provider, andere laptop, andere Itunes) WEL nieuwe nummers kan opslaan, maar hij (je raadt het al) met zijn nieuwe Iphone4 NIET!

Hij werkt op een Mac met de nieuwste Itunes en de laatste Iphone update op een Iphone 4 (en synct met Mobile me)

Ik werk op een windows laptop met de nieuwste Itunes en de laatste Iphone update op een Iphone 3GS (geen mobile me)

Weet iemand een oplossing voor dit rare probleem want ik vrees dat er dadelijk een gloednieuwe Iphone 4 door mijn raam vliegt!

Laatst gewijzigd door danenan; 19-01-11 om 10:23. Reden: OPGELOST!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-01-11, 10:26
danenan danenan is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 6
Standaard

Het bleek een fout in Itunes te zijn. Dus we hebben Itunes verwijderd en opnieuw gedownload en geïnstalleerd. Toen telefoon hersteld naar fabrieksinstellingen en laten syncen vanuit de mac. En nu kan M weer normaal zijn nieuwe contactpersonen opslaan.

Ben overigens wel blij dat we hier niet eerder achter kwamen want nu heb ik zijn 3GS en hij heeft een 4 omdat hij dacht dat het aan de telefoon lag
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lijst van niet werkende Apps uit Cydia voor IOS4 per 26-06-2010 obi Jailbreak apps en thema's 60 16-12-10 22:35
contactpersonen lijst leeg na update nieuwe software missrossi46 iPhone algemeen 9 06-12-10 01:41
Nieuwe Iphone 3gs kan niet in app store komen ascholte Archief 4 07-03-10 19:17
Vreemd probleem lijst contactpersonen Francis78 iPhone algemeen 13 19-09-09 10:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:23.