donkere plek op het beeldscherm? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen, Ik heb gisteren mijn nieuwe iPhone4 opgehaald bij de T-shop. Toen ik thuis kwam viel me op tijdens het activeren dat er een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
donkere plek op het beeldscherm?
Hey mensen,
Ik heb gisteren mijn nieuwe iPhone4 opgehaald bij de T-shop. Toen ik thuis kwam viel me op tijdens het activeren dat er een donkere plek op het beeldscherm zat. Dus heb ik de beschermfolie eraf gehaald en gepoetst, maar zonder resultaat. Dus er zit echt een donkere plek op het scherm zelf. Ik ga vandaag even terug naar de winkel. Maar ik ben wel benieuwd of nog meer mensen dit probleem hebben of gehad hebben? Ik laat wel weten hoe en wat er gezegd is bij T-mobile. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Draaien beeldscherm doet het niet meer | AnnavdB | iPhone algemeen | 1 | 09-03-11 14:19 |
beeldscherm niet op standby onder het bellen | dennis1234 | iPhone algemeen | 0 | 23-02-11 09:46 |
Iphone display kapot (niet het beeldscherm maar wat het weergeeft) | sfenn | Archief | 7 | 06-12-08 12:57 |
Afdruk onder het beeldscherm | zerocoolsneek | iPhone algemeen | 3 | 13-08-08 16:24 |
Ontevreden over het beeldscherm tijdens het telefoneren. | Bruce Wayne | iPhone algemeen | 9 | 05-03-08 12:52 |
|
|