iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   [iPhone 3GS] Start niet meer op, na herstel (endless reboot ..) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/82761-iphone-3gs-start-niet-meer-op-na-herstel-endless-reboot.html)

CRXDelSol 19-01-11 13:07

[iPhone 3GS] Start niet meer op, na herstel (endless reboot ..)
 
Afgelopen maandag ochtend deed ik mn iPhone 3GS aan, en opeens bleef deze stil staan. Na deze te hebben gereset blijft deze alleen maar hangen bij het Apple logo met draaiende 'loading' animatie. (En om de zoveel tijd rebooten)

Ik heb nu diverse malen geprobeerd te herstellen (naar 4.3 als developer zijnde) via Recovery en DFU, maar deze blijft dood.

Zodra ik restore, kan iTunes de iPhone wel laden, en synchroniseren, en alles, maar ik kan geen backup terug zetten (geeft onbekende fout) en de iPhone laad het OS zelf niet.

Toch blijft iTunes communiceren met de iPhone alsof ie helemaal aan staat ..

Heeft iemand enig idee?

Bedankt!

iWiefring 19-01-11 14:26

Geprobeerd te jailbreaken met Redsn0w?

sbjens 19-01-11 14:45

Hardware probleem toestel
 
Had de zelfde problemen, alleen bij mij kon je nog herstel doen via Itunes. Dat werkte echter maar voor een dag om daarna weer terug te gaan naar endless reboot. Ben met het toestel naar een I Centre gegaan en daar met de persoon van de technische dienst gesproken. Die zag het toestel en dat die weer muur vast zat en zei dat het hardware probleem moest zijn.

Helaas kon hij niets voor mij betekenen op dat moment, omdat het toestel via T-Mobile is verstrekt en het dus via T-mobile geregeld moet worden.
Maar hij zij nog dat er een nieuw vervangend toestel in de plaats zou komen.

Want geen jailbraik, laatste software en geen water of val schade. Dat was duidelijk te zien.

Meteen daarna maar naar zo'n T-mobile shop gegaan en m'n daar voor reparatie aangeboden. Betekend wel 3 weken zonder Iphone:(.

Mijn toestel is nog geen jaar oud, dus dat moet gewoon garantie zijn. Tip, wel slim om in dit soort gevallen de aankoop gegevens mee te nemen.
Dat heeft mij een hoop tijd bespaard, en geef aan dat je al het mogelijke al hebt gedaan.

Dank daar trouwens voor hier:). Heeft een hoop duidelijk gemaakt en voorkomt ook dat je naar het kasje van de muur wordt gestuurd.
Doordat een hoop problemen en gegevens hier terug te vinden zijn.

Nou maar hopen dat het goed gaat met T-mobile

Groet,

Sebas

CRXDelSol 19-01-11 14:49

@iWiefring,

Nee, dit was bij het updaten van iOS 4.3 (developer)

@sbjens,

Deze is net het jaar voorbij, en daarnaast heb ik zelf de glasplaat vervangen die een keer is gestorven .. Ik kan wel via iTunes de telefoon betreden, restoren, maar de telefoon komt zelf niet in het homescreen.
Ook kan ik gewoon met iPhoneBrowser de file structuur openen van de iPhone en dergelijke ..

iWiefring 19-01-11 14:53

Zoek YouTube eens door, dan vind je ook een jailbreak voor 4.3!

EDIT:
Tenminste daar ben ik voorbij gekomen toen ik tweaks aan het opzoeken was, dus hij zal er zeker wel zijn want anders staat hij niet (meerdere malen!) op YouTube.

sbjens 19-01-11 15:23

Dat is zuur, herstel op eigen kosten is vaak zeer kostbaar. En het probleem van mij moet dus een productie fout zijn geweest. Maar zie dat in jou geval maar eens aan te tonen, dat zal niet gaan.

Veel succes en hopelijk zijn er nog andere opties

Teo 19-01-11 16:16

@CRXDelSol je de glasplaat vervangen en daarna blijft deze alleen maar hangen bij het Apple logo met draaiende 'loading' animatie. Dit heb ik ook gehad. Heb beeldscherm (hele voorkant 3 aansluitingen) losgemaakt en weer opnieuw in elkaar gezet!!! en toen was het weg! en anders kun je nog proberen om van een ander de beeldscherm te wisselen! en jou beeldscherm op die van zijn zetten, kijken of die het dan ook doet. Dit heeft bij mijn ook geholpen. Succes!!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:44.