iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Reservekopie tegroot voor m'n nieuwe iPhone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/82788-reservekopie-tegroot-voor-m-n-nieuwe-iphone.html)

nlrobinnl 19-01-11 18:52

Reservekopie tegroot voor m'n nieuwe iPhone
 
Hallo iPhone members,

Ik heb een vraagje, ik heb sinds kort een nieuwe iPhone 4 16GB. Voorheen had ik een iPhone 32GB 3GS White en daar heb ik m'n laatste reserve kopie voor gemaakt in iTunes. Nu wil ik dus die reservekopie synchroniseren in iTunes naar m'n iPhone 4 maar de grote van m'n reservekopie is 19GB, tsja tegroot duss! Maar in deze reserve kopie is ongeveer 10GB aan podcast en muziek opgenomen, dus als ik deze niet synchroniseer kan het dus makkelijk en heb ik wel ál die telefoonnummers en applicaties weer terug. alleen vraag ik me af.. IS DAT MOGELIJK??? Kan ik niet in een één of ander mapje wat wijzigen?

Ik hoor graag van jullie!

mvg Robin

XIII 19-01-11 20:42

Muziek en podcasts zitten toch niet in je backup?

Die synchroniseer je namelijk vanuit je iTunes database.

Als je herstelt en geen muziek synchroniseert zou het dus moeten lukken.

macnouk 13-08-11 16:17

Ik heb hier hetzelfde probleem. Van mijn oude iphone reserve kopie gemaakt en de nieuwe op Itunes aangesloten en reservekopie laten terugzetten.
Helaas is de kopie mislukt en staat er nu alleen de foto's op......
De oude stond namelijk vol met foto's.
Ik dacht slim te zijn en op de oude alle foto's te verwijderen aangezien ze toch allemaal op mijn mac staan, maar ik kan dat nu alleen nog maar per stuk doen op de telefoon zelf. Aangezien er meer dan 1000 foto's opstaan vind ik dat een monnikenklus.
Is er een andere manier op dit op te lossen?
Kun je bijvoorbeeld een reservekopie gedeeltelijk terugzetten?
Wie kan mij helpen?

XIII 13-08-11 17:20

Je kunt toch vrij eenvoudig alle foto's (na elkaar) selecteren en dan (pas) in 1 keer wissen?

Leo van der Meer 13-08-11 17:55

Heb je je 3gs nog?? Zo ja met die syncen en wissen tot je onder de 16gb komt.

macnouk 13-08-11 18:34

thanks! dat van alle foto's na elkaar selecteren is gelukt dat scheelde een hoop tijd, ik dacht dat het per stuk alleen kon.
Helaas heeft hij nu niet mijn apps meegenomen, schijnt met een machtiging te maken te hebben....... en ik snap ff niet wat dit nu weer is.... was toch merendeel gratis.
dan maar weer opnieuw doen.

Bubbly 13-08-11 18:48

Machtiging wijst op het gebruik van een ander Apple ID om die apps te downloaden ;)

macnouk 13-08-11 19:37

ach ja dat klopt, die is tussendoor veranderd

Bubbly 13-08-11 20:23

Even opnieuw downloaden via die of opnieuw via je nieuwe ID natuurlijk :)

Maar ook even je profiel hier bijwerken :]

macnouk 13-08-11 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 699117)

Maar ook even je profiel hier bijwerken :]


Omdat je het zo lief vraagt : Done :)

Bubbly 14-08-11 00:25

Thanks :)

Was te lui om nog te editen en het liever te vragen sorry :P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:45.