iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4G, blijft in herstelmodus hangen! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/82944-iphone-4g-blijft-herstelmodus-hangen.html)

niet zichtbaar 21-01-11 16:41

iPhone 4G, blijft in herstelmodus hangen!
 
OPGELOST!

Heb een probleem :confused:

Vanmorgen telefoon aan iTunes gehangen om muziek erop te zetten, dit was allemaal gelukt. Zit ik in de trein muziek te luisteren en stop mijn iPhone ermee. Opnieuw opstarten werkte niet kreeg alleen maar apple logo te zien.

Net aan de pc gehangen in DFU mode om te gaan herstellen hij komt wel een heel eind tot hij een foutmelding geeft namelijk foutnummer 1013. Telefoon was tethered jailbreak (4.2.1). Iemand een oplossing?

iWiefring 21-01-11 16:43

Heb je niet eerst geprobeerd tethered te booten dan..?

niet zichtbaar 21-01-11 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 631093)
Heb je niet eerst geprobeerd tethered te booten dan..?

Al geprobeerd, krijg op display te zien dat ik telefoon moet aansluiten aan iTunes om hem te herstellen. Via redsnow ging alles wel goed.

Dit is de foutmelding die ik constant krijg:
http://i55.tinypic.com/2iqnzgh.jpg

iWiefring 21-01-11 17:09

Eerst je toestel (terwijl deze aangesloten is) afsluiten, "zet uit slider" heet dat. En als ie dan uitstaat Just boot tethered now in Redsn0w..

niet zichtbaar 21-01-11 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 631116)
Eerst je toestel (terwijl deze aangesloten is) afsluiten, "zet uit slider" heet dat. En als ie dan uitstaat Just boot tethered now in Redsn0w..

Telkens als ik hem via Redsnow tethered boot vliegt hij na het hele proces weer op het kabeltje -> iTunes ding. Als ik hem dan weer herstel krijg ik constant die fout melding.

iWiefring 21-01-11 17:23

1 Bijlage(n)
Vreemd..
Probeer eens te selecteren wat ik heb bijgevoegd!

niet zichtbaar 21-01-11 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 631129)
Vreemd..
Probeer eens te selecteren wat ik heb bijgevoegd!

Heb dit gedaan. Nu laat ik hem opnieuw herstellen via Itunes of moet ik hem weer eerst tethered rebooten via Redsnow?

Kan je me misschien de precieze stappen opschrijven hoe ik te werk moet gaan?

iWiefring 21-01-11 17:33

Precieze stappen geven ben ik niet zo goed in, probeer eerst eens te herstellen via iTunes mocht dit niet lukken probeer hem dan daarna tethered te booten.

niet zichtbaar 21-01-11 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 631139)
Precieze stappen geven ben ik niet zo goed in, probeer eerst eens te herstellen via iTunes mocht dit niet lukken probeer hem dan daarna tethered te booten.

Allebei al gedaan werkt beide niet. Denk dat ik de moed opgeef en hem even ergens langs breng. Of heeft iemand hier nog een tip? Bedankt voor je hulp iig

frank1983 21-01-11 17:50

Hang hem eens aan een andere computer om hem te herstellen. Heb dit zelf ook gehad zelfde foutcode.
succes

niet zichtbaar 22-01-11 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frank1983 (Bericht 631151)
Hang hem eens aan een andere computer om hem te herstellen. Heb dit zelf ook gehad zelfde foutcode.
succes

Bedankt zeg :) iPhone werkt nu weer na behoren. Kan een slotje op mensen!

adem1980 27-01-11 21:22

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem als niet zichtbaar!! Ook gejailbraikt, en daarna dit probleem. Ik krg ook het melding 1013 en nu aan een andere pc gehangen daar krg ik foutmelding 3198,
aub help. Of iemand een adresje die dit kan fixen?

danny1002 29-01-11 21:41

goedenavond heb het zelfde probleem heb alles hierboven ook geprobeert en krijg ook steeds de foutmelding 1015 Weet iemand wat ik hieraan kan doen??? Alvast bedankt

adem1980 29-01-11 22:16

Jazeker, je iphone 4 aan een ander pc hangen en opnieuw installeren via itunes en niet meer jailbraiken totdat er een meer duidelijkheid is over jailbraik. En als het niet luk nog een keer proberen..Ik moest het ook 2 x doen.

iWiefring 30-01-11 10:15

@danny1002

Je kunt ook iReb downloaden, en dan kiezen voor fix recovery loop. Als het goed is zou hij dan ook weer moeten werken.

Irra 10-02-11 23:46

Hangt in herstel mode . bij herstellen error 1013 Ten einde raad!!!
 
Na een file te hebben ontvangen en deze te hebben geaccepteerd ging aan uit/aan gaf telefoon problemen. Getracht herstel uit te voeren zowel via Itunes als door SHSH terug te zetten. Van alles geprobeerd van gebruik van Ireb, Tiny Ambrella en ga maar door, maar kom steeds terug in herstel mode. Bij koppeling itunes steeds opnieuw 1013 als error bij trachten te herstellen.

Wie weet nog raad! heb hele internet afgespit maar kom geen steek verder. HELP!!!!!! HELP!!!!!

GyZmo 11-02-11 09:05

Bij mij heeft het geholpen door de iphone in herstelmodus te zetten en deze te restoren op een andere pc. Op mijn Mac kreeg ik altijd error 1013

Nadien een backup kunnen terugzetten op mijn Mac


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:38.