//

Late reactie

Late reactie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , ik heb een iphone 3g 16g en als ik hier op wordt gebeld dan reageert hij heel traag dus wanneer die andere heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-01-11, 13:35
b0esz b0esz is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Unhappy Late reactie

Hallo , ik heb een iphone 3g 16g en als ik hier op wordt gebeld dan reageert hij heel traag dus wanneer die andere heeft opgehangen ben in nog bezig met het opnemen de slider loopt gewoon vast als iemand hulp heeft hoor ik het graag.
Gr
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-01-11, 13:45
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Heb je al geprobeerd om je iPhone eens opnieuw op te straten? Na verloop van tijd wordt je iPhone steeds langzamer, gewoon door het gebruik. De werkgeheugen loopt dan vol. Na opnieuw opstarten wordt dit geleegd.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #3  
Oud 23-01-11, 13:54
b0esz b0esz is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Bekijk bericht
Heb je al geprobeerd om je iPhone eens opnieuw op te straten? Na verloop van tijd wordt je iPhone steeds langzamer, gewoon door het gebruik. De werkgeheugen loopt dan vol. Na opnieuw opstarten wordt dit geleegd.
ja ben er nu mee bezig hoop dat het goed komt bedankt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
(Te) late levering Melle123 Archief 15 23-02-10 20:06
iPhone 3G: DFU mode met MacBook Pro late 2008 lukt niet! kraan Unlock 8 25-11-08 22:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:30.