iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   opslaan sms berichten in mappen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/83099-opslaan-sms-berichten-mappen.html)

leontinemaria 23-01-11 15:50

opslaan sms berichten in mappen
 
Ik ben nieuw bij het forum dus ik weet niet of ik mijn bericht goed plaats.
Ik ben bij Nokia gewend geweest om mijn sms-berichten in mappen te bewaren. Op de iphone kan ik die funtie niet ontdekken. weet iemand daar een oplossing voor?

Gigachris 23-01-11 18:17

Niet naar zoeken werkt het snelst.

leontinemaria 23-01-11 20:07

dankjewel.:(

Giovannavv 23-01-11 21:19

Zover ik weet kun je geen berichten in mappen plaatsen op een iPhone...
Maar dat is meer omdat ik er nog nooit over gelezen of gehoord heb...

iWiefring 23-01-11 21:22

Op de iPhone worden ze gewoon netjes op contactpersoon gerangschikt en dat vind ik persoonlijk ook zeer fijn dat dat zo is!

King1987 23-01-11 21:24

 Verplaatst naar: Ervaringen

leontinemaria 23-01-11 23:51

Beste !wiefring, Ze worden wel netjes op contactpersoon gerangschikt maar ze verdwijnen na verloop van tijd, dus oudere berichten kun je niet definitief opslaan. Dat is soms onhandig als ze nuttige info bevatten

iWiefring 23-01-11 23:52

Hier heb ik anders geen last van, mijn berichten blijven tot de eerste sms altijd opgeslagen!

KvdS 24-01-11 00:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leontinemaria (Bericht 632216)
Beste !wiefring, Ze worden wel netjes op contactpersoon gerangschikt maar ze verdwijnen na verloop van tijd, dus oudere berichten kun je niet definitief opslaan. Dat is soms onhandig als ze nuttige info bevatten

Praat je hier over iPhone ervaring of heb je het nog over je Nokia. Want in de Nokia is het inderdaad zo dat ze na verloop van tijd gedeletet worden, maar bij de iPhone heb ik dat (nog) niet gemerkt.

Gr.
Kees.

pjlinker 17-03-11 16:07

ik wil eigenlijk ook SMS berichten kunnen opslaan of kunnen kopieren
ik wil je bijvoorbeeld kunnen overzetten naar een Word bestand
weet iemand of dat kan en hoe dat moet?
dank!

leontinemaria 17-03-11 16:25

opslaan sms-berichten
 
Ik heb de vraag een tijd geleden gesteld en heb ook nog steeds geen oplossing gevonden. Ik raak nog steeds oude sms-berichten "kwijt" daardat de iphone ze gewoon verwijderd als er veel berichten op een contact staan.

iWiefring 17-03-11 16:34

Nee, je raakt ze niet kwijt alleen ze worden niet weergeven. Hiervoor moet je op een ander knopje drukken wat er staat als je helemaal naar boven scrollt. Dit knopje heeft de naam "Oudere berichten weergeven" of iets in die richting, en als je hierop blijft klikken komen al je vroegere berichten terug.

pjlinker 17-03-11 16:44

dank, maar mijn probleem is niet dat mijn oude sms-jes verdwijnen, maar ik wil ze ergens naartoe kunnen kopieren
eigenlijk wil ik een sms wisseling kunnen filen of printen

iWiefring 17-03-11 16:50

Ik weet alleen een manier waarop je een stuk van de sms wisseling kunt zetten. En vervolgens doorsturen. Maarja dat is gewoon een screenshot.

pjlinker 17-03-11 16:52

graag, hoe doe ik dat? zo'n screenshot maken?

iWiefring 17-03-11 16:56

Home en power button tegelijk indrukken (niet inhouden gewoon 1x allebei tegelijk indrukken)!

pjlinker 17-03-11 17:02

Gelukt! dank!

iWiefring 17-03-11 19:23

Graag gedaan! Inderdaad wel jammer dat je (naar mijn weten althans) zonder jailbreak je berichten niet kunt bereiken en bijvoorbeeld opslaan op je pc, en op je pc terugkijken.

benBEN 17-03-11 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pjlinker (Bericht 652567)
dank, maar mijn probleem is niet dat mijn oude sms-jes verdwijnen, maar ik wil ze ergens naartoe kunnen kopieren
eigenlijk wil ik een sms wisseling kunnen filen of printen

Je zou ook 0,79 er aan kunnen besteden door een app aan te schaffen. ;)

Werkt goed.. en doet wat je wilt App store > SMSEXport


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:20.