iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Accu vervangen en sindsdien niks meer... (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/83161-accu-vervangen-sindsdien-niks-meer.html)

Loxxie13 24-01-11 08:40

Accu vervangen en sindsdien niks meer...
 
Ik heb onlangs de accu vervangen van mijn 3G, en nu komt er alleen als ik de stekker in het stopcontact heb zitten even het Apple loge te voorschijn. Daarna gaat de 3G weer uit. Gelukkig heb ik nog een andere telefoon, maar ik zou graag deze weer werkend hebben, iemand een idee of een goed adres om het te laten reraperen??

Alvast bedankt voor het meedenken.

evmw 24-01-11 08:57

Werkte hij voor het vervangen van de accu wel gewoon?

Loxxie13 24-01-11 08:58

Ja de accu was alleen snel leeg en ik dacht het wel zelf te kunnen...

evmw 24-01-11 08:59

En je weet zeker dat je een 3G accu erin hebt gestopt en geen 3GS? Er wordt nogal verkeerd geleverd door meerdere bedrijven namelijk.

Loxxie13 24-01-11 09:03

Ik heb de accu bij Dealextreme besteld en er stond 3g bij in de titel, kan ik aan de accu zelf zien of deze geschikt is?

iWiefring 24-01-11 09:34

Misschien heb je een van de connectoren niet goed meer aangesloten.

Loxxie13 24-01-11 09:38

Ik heb ze er allemaal weer in gekregen, maar ja zitten ze ook allemaal nog vast zodra de telefoon dicht is? Dat zou dus kunnen dat zodra de telefoon dicht is er iets los schiet.

iWiefring 24-01-11 09:38

Kun je dit ff bekijken, gewoon even openhalen en controleren dus, doe wel voorzichtig dan (!).

Loxxie13 24-01-11 10:39

De oude accu zit er weer in en de telefoon werkt weer, dan maar iets meer uitgeven aan een nieuwe accu. Die van Dealextreme kieper ik gelijk in de kliko. Alles zat toch vast blijkbaar. Bedankt voor het meedenken!

iWiefring 24-01-11 11:20

Dus het lag aan de batterij die waarschijnlijk helemaal niet bedoeld was voor de 3G of waar lag het nu aan? Want dat is me nog niet helemaal duidelijk en dat wil ik wel even duidelijk in m'n hoofd hebben aangezien ik er over zit te denken mijn batterij ook te vervangen.

evmw 24-01-11 11:22

Zoiezo een originele kopen, en vervolgens bij ontvangst even part number op accu controleren of het wel voor de 3G is.

Loxxie13 24-01-11 11:26

Ik ben best handig, maar toch ook echt blond van mezelf, ik ga inderdaad nu voor een originele accu eens speuren op internet en iemand zoeken die hem er in zet ;-)

Loxxie13 24-01-11 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 632324)
Dus het lag aan de batterij die waarschijnlijk helemaal niet bedoeld was voor de 3G of waar lag het nu aan? Want dat is me nog niet helemaal duidelijk en dat wil ik wel even duidelijk in m'n hoofd hebben aangezien ik er over zit te denken mijn batterij ook te vervangen.

Ik denk dat de batterij ondanks de tekst op de verpakking niet voor een 3g was, want alles doet het nu weer.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:49.