probleem met tijden in de agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) gisteren kwam ik er achter dat alle afspraken in mijn agenda met 2 uur naar achteren opgeschoven zijn. In outlook (ik synchroniseer automatisch via een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem met tijden in de agenda
gisteren kwam ik er achter dat alle afspraken in mijn agenda met 2 uur naar achteren opgeschoven zijn. In outlook (ik synchroniseer automatisch via een server van het werk) staan ze nog wel op de goed tijd.
Ik heb gekeken of de tijdzone op de telefoon misschien niet goed staat, maar de klok wordt automatisch ingesteld. Plaats ik de afspraken in de agenda op de iPhone naar de goede tijd, dan komen de afspraken 2 uur te vroeg in outlook te staan. Iemand hier ervaring mee, en belangrijker: weet hoe hij dit kan oplossen cq. voorkomen? Groet, JP |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Staat de server op tijd?
|
|
||||
|
||||
Staat de tijdzone op de volgende lokatie wel goed?
Instellingen | Mail, Contacten, Agenda en vervolgens bijna onderaan
|
|||
|
|||
Wie kan mij helpen met het probleem dat als ik een item wil toevoegen in de agenda van mijn Iphone 4 op 1 februari, het begin als vanzelf naar 31 januari gaat? (dus steeds 1 dag terug)
|
|
|||
|
|||
Klok staat 1 uur vóór
Alleen via Twitter vind ik berichten dat de klok op de iPhone niet goed staat; alleen dat zijn berichten dat de klok een uur achter loopt: bij mij loopt 'ie 1 uur vóór! (Sinds vanochtend)
Heb 'm al aan en uit gezet, geen verandering. Iemand een idee? Ik werk met versie 4.2.1.: dat is toch de nieuwste? Als er een 02-02 bug zou zijn, waren er wel meer klachten lijkt me? Vreemd! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda tijden veranderen! | steven112 | iPhone algemeen | 2 | 02-03-12 17:05 |
agenda i-phene geeft andere tijden na synchroniseren met macbook pro | sabali | iPhone algemeen | 3 | 19-02-11 15:46 |
Problemen met tijden in agenda | EMS | iPhone algemeen | 5 | 16-02-11 11:49 |
Probleem met Agenda | iWiefring | iPhone algemeen | 13 | 27-11-10 22:27 |
Agenda bekijken tijden gesprek | thunder212121 | iPhone algemeen | 5 | 01-11-08 18:13 |
|
|