//

Vraag ivm waterschade

Vraag ivm waterschade discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een tijdje geleden heb ik mijn Iphone 3gs in het water laten vallen tijdens het afwassen.. dom dom.. Het leek erop dat alleen het lcd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-01-11, 20:01
Emsi Emsi is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 4
Standaard Vraag ivm waterschade

Een tijdje geleden heb ik mijn Iphone 3gs in het water laten vallen tijdens het afwassen.. dom dom..
Het leek erop dat alleen het lcd scherm defect was omdat hier een zwarte vlek op was ontstaan en de telefoon reageerde nog gewoon op het moment dat ik de lader of computer aansloot.
Ik hoopte dat ik met alleen een nieuw lcd scherm waar een hoop plezier kon gaan beleven met mijn iphone maar helaas heeft dat niet geholpen. Ook op de lader of computer reageert hij inmiddels niet meer..
Nu ben ik zover dat ik een iphone 4 heb aangeschaft en dus mijn 3gs overbodig is geworden.
Gezien de prijzen die er op Ebay voor defecte Iphones wil ik mijn oude vriend op Ebay zetten maar ik vind het niet zo´n fijn idee dat al mijn gegevens er nog in staan..
Zoals ik al zei reageert de telefoon niet meer op de computer maar ik zou heel graag de telefoon willen leeg maken, is dit mogelijk??

Laatst gewijzigd door Emsi; 28-01-11 om 19:56.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-01-11, 20:03
020's schermafbeelding
020 020 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Almere
Berichten: 264
Standaard

Je iPhone in DFU mode zetten, daarna iTunes starten, nu op herstellen klikken. Ik weet niet of dit lukt hoor want je hebt een probleem met je scherm zie ik.
  #3  
Oud 25-01-11, 20:05
Emsi Emsi is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 020 Bekijk bericht
Je iPhone in DFU mode zetten, daarna iTunes starten, nu op herstellen klikken. Ik weet niet of dit lukt hoor want je hebt een probleem met je scherm zie ik.
Ik heb inmiddels een nieuw scherm erop gezet maar ik kan verder niks meer, aan/uit knop reageert niet en ook de home knop doet het niet.
Als ik hem op de pc aansluit gebeurt er ook niks waar eerder itunes werd opgestart en de telefoon een keer trilde..
  #4  
Oud 26-01-11, 00:18
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Wat dacht je van een reparatie Vocht komt op meer plekken dan je denkt.
  #5  
Oud 26-01-11, 01:03
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Lees de vraag van TS!
  #6  
Oud 26-01-11, 12:31
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macbookto Bekijk bericht
Lees de vraag van TS!
Ja die heb ik gelezen. Ik denk dus dat een reparatie de enige oplossing is om de gegevens te gaan wissen. Niet dat het hele toestel hersteld moet gaan worden, maar je zal toch minimaal via scherm of pc even toegang moeten hebben.
  #7  
Oud 27-01-11, 01:00
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Ik bedoelde er mee te zeggen dat TS hem niet wil laten maken maar hem kapot wil verkopen en dat ook eerlijk zegt, maar dat hij hem leeg wil maken.
Wel vervelend dat je dan je oude gegevens er niet af kan halen he?
Hij heeft het scherm al laten maken, maar nog lukt het niet.
Ik ben bang met waterschade dat het nooit wat gaat worden. Maar iemand kan bijv. nog een achterkant of zo gebruiken.
  #8  
Oud 27-01-11, 14:53
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Als je hem echt niet (deels) wil laten repareren kun je natuurlijk ook alles behalve je logic board verkopen. Als je hem niet laat repareren en iemand heeft je logic board hersteld, kan hij wellicht bij al je gegevens.
  #9  
Oud 27-01-11, 15:22
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Beetje vreemd dat je een kapotte wilt verkopen wellicht is ie helemaal niet meer te repareren. Ik hoop niet dat je 200 euro ofzo gaat vragen. Denk meer 20 euro ofzo?
__________________
NWO 666
  #10  
Oud 28-01-11, 19:53
Emsi Emsi is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nebilem Bekijk bericht
Beetje vreemd dat je een kapotte wilt verkopen wellicht is ie helemaal niet meer te repareren. Ik hoop niet dat je 200 euro ofzo gaat vragen. Denk meer 20 euro ofzo?
Mijn plan is om de onderdelen los op ebay te zetten en de mensen te laten bieden... op logic boards word aardig geboden, ook al staat er in de advertentie vermeld dat deze waarschijnlijk kapot is...

Apple iPhone 3GS Logic Board (not working) - eBay (item 280619842289 end time Jan-30-11 20:00:51 PST)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vraag ivm updaten tmagusjr iPhone algemeen 5 25-04-11 14:49
Vraag ivm wisselende datacounter en gebruikstijd iMonkey iPhone algemeen 0 11-09-09 13:39
Vraag ivm guides iPhonenoob iPhone algemeen 7 18-11-08 17:52
vraag ivm 1.1.3OTB naar 1.1.4 thomz Archief 2 19-03-08 15:41
Vraag ivm gebeld worden. mwagena Unlock [archief] 2 17-11-07 23:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:50.