//

Tijdelijk Iphone3 ipv 4

Tijdelijk Iphone3 ipv 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Newbee in dit forrum, maar geniet al wel een tijdje van de iphone club en forum. Daarvoor nooit een iphone gehad. Mijn Iphone4 32Gb zonder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-01-11, 15:36
ferd ferd is offline
• iOS 8.1.1
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 11
Standaard Tijdelijk Iphone3 ipv 4

Newbee in dit forrum, maar geniet al wel een tijdje van de iphone club en forum. Daarvoor nooit een iphone gehad.

Mijn Iphone4 32Gb zonder simlock is binnen twee weken stukgegaan (sim wordt niet gezien). Heb in afwachting van een nieuwe zolang een iphone 3G 8Gb gekregen van de verzekering.

Vraag me af of ik zonder problemen zolang mijn contacten en app's van de 4 kan overzetten op de drie. (Volgens mij is deze via een jailbreak simlockvrij gemaakt omdat er een Cydia app op staat)
App's is geen probleem, behalve dat de gegevens niet worden meegenomen, zoals Tom Tom traffic en scores etc.

Heb in I-tunes hier nog geen mogelijkheid kunnen vinden en ben bang de gegevens van mijn iphone 4 te wissen.

Vast met dank,
Ferd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-01-11, 17:19
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

je kan toch gewoon je back-up van de Iphone4 overzetten in Itunes naar de Iphone3.
Geen probleem
__________________
at your service
  #3  
Oud 28-01-11, 17:28
ferd ferd is offline
• iOS 8.1.1
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 11
Standaard

Iphone4 had besturingssysteem 4.2 en iphone 3 is 4.1 (jailbreak?). Geeft dit geen probleem?
Kan alleen terugzetten reserve kopie vinden en dat is de kopie van de 3 zelf, waarbij ik de 4 niet kan vinden in het lijstje.
Heb geprobeert de kopien te verwijderen via bewerken-voorkeuren-apparaten. Uiteraard de iphone4 wel laten staan.
Bij opnieuw aanmelden heb ik dan geen keuzemogelijkheid terugzetten van reserve kopie en wordt meteen een nieuwe reserve kopie gemaakt.

Trouwens dank voor de snelle reactie truckdiver

Laatst gewijzigd door ferd; 28-01-11 om 17:46.
  #4  
Oud 06-02-11, 17:55
dwight11 dwight11 is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 88
Standaard

Hoi heb hetzelfde probleem, kan wel de apps overzetten maar niet de instellingen van de apps, heb wel geprobeerd de reserve kopie van de iphone 4 terug te zetten naar de iphone 3 maar kreeg dus een foutmelding en die luide dat het niet mogelijk is op de kpie terug te zetten.
Bij mij erken de 4 en de 3 allebei op 4.2 en zijn allebij neverlocked dus is er hier iemand die duidelijk kan vertellen wat wel en niet mogelijk is???
  #5  
Oud 06-02-11, 21:55
ferd ferd is offline
• iOS 8.1.1
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 11
Standaard

Ik ben ook nog steeds benieuwd. Zou vooral mijn telefoonlijst uit de 4 willen kopiëren naar de 3.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gegevens Iphone3 overzetten naar Iphone4 fbeermann iTunes 24 29-08-11 12:52
Synchroniseren Iphone3 geeft foutmelding!! Jonavrc iTunes 4 07-09-10 21:26
name ipv provider gaming boy Archief 1 06-04-09 04:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:41.