//

2e hands iphone 4, id verwijderen ???

2e hands iphone 4, id verwijderen ??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goededag, Ik heb net een iphone 4 gekocht van iemand die een app van de abnamro erop had staan(heeft hij zelf verwijdert)Dat wist ik niet. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-01-11, 19:53
snip64 snip64 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard 2e hands iphone 4, id verwijderen ???

Goededag, Ik heb net een iphone 4 gekocht van iemand die een app van de abnamro erop had staan(heeft hij zelf verwijdert)Dat wist ik niet. Ik heb die app erop gezet maar gaf aan dat er al een andere id gekoppeld was hieraan en ik kan dus nu niet gebruik maken van deze app. Ik heb de vorige eigenaar benadert om dit te ontkoppellen via zijn bank site(had gebeld naar de bank voor een oplossing ,maar die zei dat de vorige eigenaar dit moet doen)Nu doet hij dat dus niet om een een of andere reden !! Erg vervelend. Wie weet een andere oplossing voor mij om toch deze app te gebruiken ????? Bij reseten via i-tunes ging niet.gaf een foutmelding aan 3601.??? Wie kan mij helpen aan een oplossing.
Met vriendelijke groet Frans,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-01-11, 22:22
lenny111 lenny111 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 9
Standaard

telefoon resetten heb ik ook gehad . Resetten via itunes
  #3  
Oud 30-01-11, 22:42
snip64 snip64 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard

Dank je voor de snelle reactie. Ik kan wel herstellen via itunes, maar dat helpt niets. Hoe reset ik dan via itunes?Kan dat nergens vinden.

Laatst gewijzigd door snip64; 30-01-11 om 23:31.
  #4  
Oud 01-02-11, 15:15
snip64 snip64 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snip64 Bekijk bericht
Goededag, Ik heb net een iphone 4 gekocht van iemand die een app van de abnamro erop had staan(heeft hij zelf verwijdert)Dat wist ik niet. Ik heb die app erop gezet maar gaf aan dat er al een andere id gekoppeld was hieraan en ik kan dus nu niet gebruik maken van deze app. Ik heb de vorige eigenaar benadert om dit te ontkoppellen via zijn bank site(had gebeld naar de bank voor een oplossing ,maar die zei dat de vorige eigenaar dit moet doen)Nu doet hij dat dus niet om een een of andere reden !! Erg vervelend. Wie weet een andere oplossing voor mij om toch deze app te gebruiken ????? Bij reseten via i-tunes ging niet.gaf een foutmelding aan 3601.??? Wie kan mij helpen aan een oplossing.
Met vriendelijke groet Frans,
OPLOSSING !! (voor anderen eventueel)

Heb wederom contact gehad en nu werd ik doorverwezen naar de td van de bank. Net een email ontvangen en moest de gratis app downloaden van UDID sender en dit nr via email naar hun terug zenden met hun supportverzoeknr..Dan kunnen zij hem ontkoppellen. Dus komt helemaal goed. Dank jullie wel voor de reactie's
Mvg. Frans
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2e hands iphone HDL iPhone algemeen 1 10-06-10 19:04
2e hands iPhone gereset, help! jerrelino iPhone algemeen 4 15-03-09 17:42
Iphone 2e hands 8gb us ivoback Archief 3 05-01-09 22:43
2de hands iphone Buzze Koopinformatie Nederland 5 06-08-08 12:46
Hands-on with the O2 iPhone Maurice Archief 26 20-09-07 22:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:32.