//

ervaring met ombouw van zwart naar wit?

ervaring met ombouw van zwart naar wit? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi heeft iemand ervaring met het laten ombouwen van een zwarte iPhone 4 van zwart naar wit? of zelf doen? of laten doen via een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-02-11, 20:54
tapijtkever's schermafbeelding
tapijtkever tapijtkever is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: den haag
Berichten: 180
Standaard ervaring met ombouw van zwart naar wit?

hoi heeft iemand ervaring met het laten ombouwen van een zwarte iPhone 4 van zwart naar wit? of zelf doen? of laten doen via een bepaalde website die hiervoor € 139,-rekend incl. ombouw en met orginele apple onderdelen.
Voor die prijs is het wel grappig om te doen ik heb al meer geld uitgegeven aan verschillende hoesjes......
ik hoor jullie graag...
__________________
Problemen zijn er om op te lossen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-02-11, 20:57
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

iKing1987 zal je wel kunnen verder helpen denk ik...
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 01-02-11, 21:07
tapijtkever's schermafbeelding
tapijtkever tapijtkever is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: den haag
Berichten: 180
Standaard

oke ga ik die ff een bericht sturen
  #4  
Oud 03-02-11, 12:35
mr-iphone mr-iphone is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: groningen
Berichten: 20
Standaard Carbon skin

Hi,

Ik heb zelf mijn iphone wit gemaakt dmv : iCarbons — Welcome

vind het er persoonlijk echt super mooi uitzien, en zelfs experts van t-mobile in de winkel zeiden van wooot, heb je een witte???

- filmpje p 4:40 eindresultaat met bumper zoals ik heb . YouTube - iCarbons iPhone 4 White Conversion

goodluck.
  #5  
Oud 03-02-11, 14:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tapijtkever Bekijk bericht
of zelf doen? of laten doen via een bepaalde website die hiervoor € 139,-rekend incl. ombouw en met orginele apple onderdelen.
Er zijn geen witte iPhone 4 bijgevolg zijn er ook geen originele witte Apple onderdelen, simpel toch
  #6  
Oud 03-02-11, 22:05
gangster2 gangster2 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 112
Stuur een bericht via MSN naar gangster2
Standaard

in amrika en canada hebben ze wel witte iphone heb ik gelezn d8 ik
  #7  
Oud 06-02-11, 15:00
knny knny is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 299
Standaard

Ik zit zelf ook te kijken naar het ombouwen van de iPhone 4, natuurlijk laat ik dat doen, ga niet zelf klooien...

Maare een witte iphone heeft toch ook een witte dockconnector? die bieden ze er niet bij geloof ik
  #8  
Oud 10-02-11, 15:44
knny knny is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 299
Standaard

Heb contact gehad met het bedrijf die voor 140 euro je iphone zwart naar wit kan ombouwen. Zal volgende week een afspraak maken om de ombouw te doen Volgens die persoon zijn het officiële Apple onderdelen. Op de site iFixMania | Reparatie voor uw iPhone 3G, 3Gs, iPhone 4, iPad, iPod Touch | Accessoires | Onderdelen | iPhone 4 Ombouwen naar witte behuizing staat meer informatie hierover en voorbeeld foto's.

  #9  
Oud 10-02-11, 15:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Fixdinges schrijft op hun webpagina:

Citaat:
Altijd al een Witte iPhone 4 willen hebben? Apple kennende gaat het nog lang duren voordat deze op de markt gebracht wordt.

Bij iFixmania bouwen wij vakkundig uw zwarte iPhone 4 om naar een Witte iPhone 4. Wij gebruiken hiervoor de originele Apple onderdelen!

Deze prijs is inclusief de montagekosten, btw en de onderdelen zelf.
Maar zij beweren wel de originele onderdelen te hebben van iets waarvan ze zelf beweren dat het nog lang gaat duren voor het op de markt komt

En heel "toevallig" is die foto waar je het modelnummer zou kunnen aflezen zeer wazig. De andere foto's zijn heel "toevallig" haarscherp.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 10-02-11 om 16:00.
  #10  
Oud 10-02-11, 15:52
knny knny is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Fixdinges schrijft op hun webpagina:



Maar zij beweren wel de originele onderdelen te hebben van iets waarvan ze zelf beweren dat het nog lang gaat duren voor het op de markt komt

Mja de zwarte onderdelen mag ik gewoon houden. Er zal gebruikt worden gemaakt van zogenaamd OEM onderdelen denk ik. Wel uit de Apple fabriek denk ik, maar niet officieel, want er zijn geen officiële onderdelen naar mijn mening.

Hoeveel mensen op iphoneclub hebben hun iphone wit?
  #11  
Oud 10-02-11, 23:39
Royofzo Royofzo is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 153
Standaard

Het schijnen onderdelen te zijn uit dezelfde fabriek waar Apple ook de zwarte onderdelen vandaan haalt. Deze fabriek is natuurlijk al lang voor de levering van de iPhone 4 begonnen met het maken van zowel zwarte als witte voor en achterkantjes.

Het zijn dus in principe officiele producten. Het is ook eens uitgezocht door experts en die zagen ook geen verschillen

Ik denk er zelf ook sterk over om dit te laten doen, zijn er mensen die dit al gedaan hebben en eventueel ook foto's kunnen laten zien?
__________________
Apple historie: iPod Touch 3G 8GB, iPhone 3G 16GB Wit , iPhone 4G 16 GB Zwart, iPhone 5 16GB Wit, iPad Mini Zwart Wi-Fi + 3G, iPhone 5S Zwart, iPhone 6 Zilver
  #12  
Oud 11-02-11, 11:20
knny knny is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Royofzo Bekijk bericht
Het schijnen onderdelen te zijn uit dezelfde fabriek waar Apple ook de zwarte onderdelen vandaan haalt. Deze fabriek is natuurlijk al lang voor de levering van de iPhone 4 begonnen met het maken van zowel zwarte als witte voor en achterkantjes.

Het zijn dus in principe officiele producten. Het is ook eens uitgezocht door experts en die zagen ook geen verschillen

Ik denk er zelf ook sterk over om dit te laten doen, zijn er mensen die dit al gedaan hebben en eventueel ook foto's kunnen laten zien?
Ik laat die van mij volgende week ergens doen. Zal wel foto's plaatsen van het resultaat
  #13  
Oud 23-02-11, 12:27
knny knny is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 299
Standaard

Vandaag is het zover mijn ombouw naar wit laat ik doen bij dat bedrijf waar TS het over had. Zal vanavond wel het resultaat posten...
  #14  
Oud 23-02-11, 12:30
tapijtkever's schermafbeelding
tapijtkever tapijtkever is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: den haag
Berichten: 180
Standaard

hoi laat het zeker ff weten ik ben benieuwd??

en heb je het dan over het bedrijf in vleuten...... ik heb begrepen dat dat een tiener is van 15!
dat wil niets zeggen maar blijf voorzichtig

Laatst gewijzigd door tapijtkever; 23-02-11 om 12:33.
  #15  
Oud 23-02-11, 16:42
knny knny is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tapijtkever Bekijk bericht
hoi laat het zeker ff weten ik ben benieuwd??

en heb je het dan over het bedrijf in vleuten...... ik heb begrepen dat dat een tiener is van 15!
dat wil niets zeggen maar blijf voorzichtig

Ja klopt, ik had ook even zoiets van.... Huh, maare hij heeft de ombouw perfect uitgevoerd. Er waren ten tijde dat ik er was ook 2 mensen voor ombouw. Ik kreeg dus gelijk te zien hoe hij eruit kwam te zien. Iemand kwam zelfs voor 2e keer nadat hij tevreden was. Die jongen verdient goud geld.

Heb ter plekke het toestel getest en zelfs wat foto's gemaakt. Allemaal perfect. Heb tevens mijn oude zwarten onderdelen mee terug

Ik ben tevreden
  #16  
Oud 23-02-11, 17:21
tapijtkever's schermafbeelding
tapijtkever tapijtkever is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: den haag
Berichten: 180
Standaard

en de foto's?? wel ff posten
werkt de flitser nog goed want op youtube staat er een die heeft nu een rondje licht in plaats van een geheel verlichte ruimte, dus geen filter op het ledje.

mazzel en veel plezier er mee!
  #17  
Oud 23-02-11, 17:26
knny knny is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tapijtkever Bekijk bericht
en de foto's?? wel ff posten
werkt de flitser nog goed want op youtube staat er een die heeft nu een rondje licht in plaats van een geheel verlichte ruimte, dus geen filter op het ledje.

mazzel en veel plezier er mee!
Zal straks foto's plaatsen. Heb eerst camera nodig

Zo, ben thuis
Heb even wat foto's gemaakt van het resultaat zelf en natuurlijk wat foto's samen met flits met de nieuwe behuizing.

Het resultaat:






Foto's gemaakt met iPhone 4





Laatst gewijzigd door iScorpio; 07-03-11 om 20:39.
  #18  
Oud 06-03-11, 00:17
raoul4life raoul4life is offline
• iOS 8.1
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 113
Standaard

heb me iphone kit ook gekocht via ifixmania.nll en zelf omgebouwd echt top!

white-iphone-4 Photo Album - Page 1 - Pinkbike.com
  #19  
Oud 06-03-11, 12:42
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Is het lastig om zelf om te bouwen? En je garantie gaat waarschijnlijk toch weg? Die stickers vind ik opzich wel handiger, want dan blijft de garantie denk ik wel, en alleen de echte experts zien dat het geen echte witte is. Ik heb alleen geen iPhone 4!
__________________
Koekje erbij?
  #20  
Oud 07-03-11, 20:35
driepuntvijfG driepuntvijfG is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Unbelievable Bekijk bericht
Is het lastig om zelf om te bouwen? En je garantie gaat waarschijnlijk toch weg? Die stickers vind ik opzich wel handiger, want dan blijft de garantie denk ik wel, en alleen de echte experts zien dat het geen echte witte is. Ik heb alleen geen iPhone 4!
Nou.. Om te zien of een iphone orig wit is hoef je geen expert te zijn. Als je stickers plakt dan blijven de frames om je scherm zwart, een randje om de homeknop blijft zwart, en het glas vormt geen geheel. Dus tis makkelijk te zien of je stickertjes hebt ofniet. Maargoed gaat r niet om wat anderen denken dat t is. Gaat r om dat jij t mooi moet vinden. Dus je moet gwn doen wat jij mooi vind , kan zelf paars zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zwart op wit en zoomen mausy Jailbreak apps en thema's 0 11-12-10 09:35
ombouw van zwart naar wit bekside iPhone accessoires en onderdelen 0 13-10-10 22:56
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak garfield65 Jailbreak 2 29-12-09 21:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:36.