iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone herstellen lukt weer niet (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/83790-iphone-herstellen-lukt-weer-niet.html)

lumikiller 02-02-11 01:09

iphone herstellen lukt weer niet
 
ik had daarstraks mijn iphone gereboot (tethered JB ) aan redsnow na wat nieuwe deb.bestanden te hebben toegevoegd .lukte niet meteen om hem opnieuw te jailbreaken dus ik dacht net niet goed in DFU gezeten te hebben . 2 x , 3x , 4x en nog niks .
WTF .kreeg uiteindelijk steeds alleen een wit scherm .zelfs bij het herstellen krijg ik dat witte scherm .
ook merkte ik dat er steeds zo'n geluid bij het aansluiten in itunes . het geluid dat je normaal in windows hoort bij het aansluiten van een extern apparaat maar dan een beetje vervormd . het komt hapert lijkt het wel .

nu probeer ik al 2 uur te herstellen maar krijg steeds fout 1601 . krijg em wel in dfu

edit : nog steeds geen verbetering . dfu brengt geen oplossing . het rare is dat het scherm bij het herstellen helemaal wit wordt en wit blijft .
en wat het geluidje betreft heeft ie zodra de iphone in recovery gaat .
ook bij het herstellen als er in itunes de melding komt " iphone voorbereiden op herstel " krijg ik dat geluid na enige tijd .

lumikiller 02-02-11 09:21

ok , net de iphone dan maar aan mn laptop gehangen en herstelde van de eerste keer zonder problemen . toch blijft het vreemd dat het op mijn pc niet lukt . ik dacht er opeens aan dat ik gistermiddag een itunes updaten gedaan heb .

zou het daar iets mee te maken hebben ?

edit :

nu probeer ik op de pc terug een jailbreak uit u alles wat te makente voeren maar liep gelijk vast zoals in de eerste post beschreven . nu alles wat met itunes te maken heeft verwijderen en opnieuw proberen .

lumikiller 02-02-11 10:56

jailbreak lukt niet meer lijkt het wel . heb al zo'n 50 keer een jailbreak uitgevoerd de laatste 2 jaar .

maar nu heb ik geen idee meer . ik blijf proberen en zoeken .

Insaniac_sane 02-02-11 10:59

Moet je deze dan niet tethered booten ?

lumikiller 02-02-11 11:19

heb hem ondertussen al 3 x hersteld .
dus moet nu helemaal opnieuw beginnen .
en daar gaat het dus al mis .

lumikiller 02-02-11 11:24

op de laptop lukt de jailbreak van de eerste keer .
wat er dan precies mis is op mijn computer weet ik ook niet .

Insaniac_sane 02-02-11 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lumikiller (Bericht 636090)
op de laptop lukt de jailbreak van de eerste keer .
wat er dan precies mis is op mijn computer weet ik ook niet .



Kan van alles zijn ....
De installeer alles van itunes. Reboot . Herinstalleer allernieuwste itunes..

Ook moet je erop letten dat alle services die nodig zijn ook effectief draaien.

lumikiller 02-02-11 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Insaniac_sane (Bericht 636091)
Kan van alles zijn ....
De installeer alles van itunes. Reboot . Herinstalleer allernieuwste itunes..

Ook moet je erop letten dat alle services die nodig zijn ook effectief draaien.

hoe kom ik daar precies achter ? heb itunes al 2 keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd .

Insaniac_sane 02-02-11 12:17

Msconfig => services
ofwel services in je control panel.

Je zou er 3 moeten hebben van apple die draaiende zijn. dewelke moet ik eens opzoeken die ken ik niet van buiten...

lumikiller 02-02-11 12:23

ik zal het eens nakijken . loop tegen een ander probleem op nu .
ik installeer vie de laptop terug een paar deb. files en ik kan weer niet meer via just boot tethered opstarten . krijg alleen weer een wit appeltje al enkele malen .

toch gelukt met veel pijn en moeite ...

AppleFreeak 03-02-11 23:13

heb het zelfde probleem met iPhone 4 16Gb help ons !

Weet iemand oplossingen tegen iPhone 4 recovery .?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:52.