//

Andere zoekresultaten met Iphone 4 t.o.v. Iphone 3gs

Andere zoekresultaten met Iphone 4 t.o.v. Iphone 3gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Van het weekend heb ik mijn iPhone 4 aangeschaft en 'hersteld' met het profiel van mijn iPhone 3GS. Echter toen ik de zoekfunctie gebruikte om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-02-11, 10:10
Flokko Flokko is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard Andere zoekresultaten met Iphone 4 t.o.v. Iphone 3gs

Van het weekend heb ik mijn iPhone 4 aangeschaft en 'hersteld' met het profiel van mijn iPhone 3GS. Echter toen ik de zoekfunctie gebruikte om iets te vinden in mijn smsjes kon ik iets niet meer terugvinden wat mijn iPhone 3GS wel vindt.
Ik heb dit met meerdere zoekacties getest en ook nog op andere dingen gezocht, maar ik concludeer dat de iPhone 4 veel minder zoekresultaten opleverd dan de 3GS.
Heeft iemand een verklaring hiervoor, een toelichting of misschien zelfs een oplossing. Zelf heb ik het idee dat er minder ver terug wordt gezocht. (in tijd)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
zoekfunctie, zoekresultaten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zoekresultaten Google verwijderen RutgerN iPad algemeen 6 05-04-11 11:43
met de Ping Appgratis sms-en met andere iPhone gebruikers? nouska1976 Archief 3 08-10-09 10:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:30.