//

3Gs Icons zijn niet.. scherp?

3Gs Icons zijn niet.. scherp? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai, Ik heb vandaag een reserve kopie van mijn oude (gejailbreakte) 3G naar een gejailbreakte 3Gs over gezet. eerst deed het scherm heel raar door ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-02-11, 18:48
Yaleesa Yaleesa is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 9
Standaard 3Gs Icons zijn niet.. scherp?

Hai,

Ik heb vandaag een reserve kopie van mijn oude (gejailbreakte) 3G naar een gejailbreakte 3Gs over gezet.

eerst deed het scherm heel raar door alle icoontjes naar boven te drukken.
zodat er een leeg vlak onderin men scherm kwam. dit heb ik gefixed door transparant dock uit te zetten in winterboard.

Maar het hoofdprobleem is. mijn icoontjes zijn. niet scherp, alsof er geen 3D inzit. heel levenloos. kleuren zijn ook een beetje dof, dit zie je heel goed als ik mijn beide telefoons naast elkaar leg.

Zou dit iets te maken hebben met de overgezete winterboard instellingen?
Voor de rest staat alles uit in winterboard.

Hoop dat iemand kan helpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Scherp geluid na indrukken Stand-By Knop Guntha.O iPhone algemeen 3 14-02-11 10:09
Foto: niet scherp scooby9 Muziek, foto & video 3 18-12-10 15:50
3GS Camera heeft rode gloed en is niet meer scherp GosselinNick iPhone algemeen 0 30-11-10 18:39
Icons van SummerBoard werken niet? tommehh Jailbreak apps en thema's 4 26-05-08 23:56
Icons niet goede naam cheiz Archief 2 13-03-08 17:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:02.