//

iPhone 4 geen geluid

iPhone 4 geen geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag mijn nieuwe iPhone 4 binnen gekregen, helemaal blij! Na een paar uurtjes ben ik gaan filmen en merkte ik dat er geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-02-11, 20:42
remsy remsy is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Vught
Berichten: 8
Standaard iPhone 4 geen geluid

Ik heb vandaag mijn nieuwe iPhone 4 binnen gekregen, helemaal blij!
Na een paar uurtjes ben ik gaan filmen en merkte ik dat er geen geluid meer was. Na een herstart van de telefoon niet meer en zelfs niet na een herstel via iTunes.

Met een hoofdtelefoon hoor ik wel de geluiden maar niet via de speaker. Ik kan wel gewoon bellen alleen weer niet via de luidspreker. En ja de mute knop heb ik ook geprobeerd.

Hebben jullie nog tips of oplossingen? Ik hoor het graag en hoop dat ik de telefoon nu niet op hoef te sturen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-02-11, 12:07
Woldman Woldman is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Steenwijk
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door remsy Bekijk bericht
Ik heb vandaag mijn nieuwe iPhone 4 binnen gekregen, helemaal blij!
Na een paar uurtjes ben ik gaan filmen en merkte ik dat er geen geluid meer was. Na een herstart van de telefoon niet meer en zelfs niet na een herstel via iTunes.

Met een hoofdtelefoon hoor ik wel de geluiden maar niet via de speaker. Ik kan wel gewoon bellen alleen weer niet via de luidspreker. En ja de mute knop heb ik ook geprobeerd.

Hebben jullie nog tips of oplossingen? Ik hoor het graag en hoop dat ik de telefoon nu niet op hoef te sturen.
Als je hem gister hebt gekregen en diezelfde dag houden de speakers mee op en dat je hem hebt herstelt neem ik aan dat het een hardware fout is, dus terug mee naar de winkel met aankoopbon lijkt mij de oplossing.
  #3  
Oud 08-02-11, 20:55
remsy remsy is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Vught
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Woldman Bekijk bericht
Als je hem gister hebt gekregen en diezelfde dag houden de speakers mee op en dat je hem hebt herstelt neem ik aan dat het een hardware fout is, dus terug mee naar de winkel met aankoopbon lijkt mij de oplossing.
Vandaag naar de winkel gebeld maar helaas hij moet opgestuurd worden, is procedure van Apple, hun kunnen het toestel niet omruilen kan Apple alleen.
Ondanks dat hij maar een dag oud is moet hij toch naar de reparatiedienst. Heb ik net mijn iphone 4 moet ik weer tot 5 werkdagen wachten..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 13:20
Geen geluid iPhone 3G jessebes iPhone algemeen 1 04-10-10 18:32
geen geluid meer in de IPhone ibicenco iPhone algemeen 18 29-08-10 01:12
Geen geluid meer en echt geen oplossing te vinden evankras iPhone algemeen 3 27-08-09 19:13
Geen Youtube en geen geluid op nieuwe iPhone tsja.... Archief 3 26-04-08 01:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:11.