//

hotmail en live account op iphone

hotmail en live account op iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Ik heb op mijn iphone een hotmail account en een live account. Met beide accounts kan ik mail ontvangen. Met het live account lukt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-02-11, 22:45
jotter jotter is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 4
Standaard hotmail en live account op iphone

Hi

Ik heb op mijn iphone een hotmail account en een live account. Met beide accounts kan ik mail ontvangen.
Met het live account lukt echter verzenden niet. Ik krijg dan de melding dat de server het afzenderadres niet accepteert, Terwijl dat adres echt goed is ingevuld.
Kun je maar met 1 hotmail/live account tegelijk zenden? de pop3 server en smtp server zijn gelijk. Maar waarom kan ik dan wel beiden ontvangen en de 1 niet zenden? Moet ik iets wijzigen in de instellingen? Beide accounts heb ik ingevoerd.

bij voorbaat dank

Jan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-03-11, 23:06
sasmuys's schermafbeelding
sasmuys sasmuys is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 16
Standaard

Hallo Allemaal,

Weet ff niet of m'n vraag hier goed staat, maar probeer het maar ff.

Ik kan m'n hotmail wel ophalen via de iphone 3g die ik heb, hij haalt 50 mailtjes op, dus dat gaat wel goed, maar mail verzenden lukt vervolgens niet. Heb de smtp server goed ingesteld, maar hij geeft aan dat dit niet klopt.... Hoe kan het???? En wat kan ik eraan doen?

Thanx alvast!!

Groetjes Saskia
  #3  
Oud 04-04-11, 04:03
linliz's schermafbeelding
linliz linliz is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 43
Standaard

Had dat probleem ook,gebruik nu geween voor uitgaande mail me gmail smtp
Dan werkt het wel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows Live Hotmail toevoegen aan iPhone Mail FFWD iPhone algemeen 91 27-06-11 00:46
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 08:41
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account MichaelJ iTunes 0 28-07-10 13:08
buiten mijn vaste hotmail account geen andere hotmail meer openen? leekiphone iPhone algemeen 13 20-04-10 22:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:36.