//

Iphone geen geluid + gaat niet meer aan zonder kabel

Iphone geen geluid + gaat niet meer aan zonder kabel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok, heel wazig dit. Zonder aanwijsbare reden heb ik geen geluid meer via speakers en koptelefoon wanneer ik muziek speel via de ipod. Andere geluiden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-02-11, 12:37
Sli Sli is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard Iphone geen geluid + gaat niet meer aan zonder kabel

Ok, heel wazig dit. Zonder aanwijsbare reden heb ik geen geluid meer via speakers en koptelefoon wanneer ik muziek speel via de ipod. Andere geluiden (wekker, belsignaal) werken nog wel. Blijkbaar denkt de iphone dat hij is aangesloten (geweest) op een extern dock oid, want ik krijg met enige regelmaat het bericht "dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone".

Tweede bijkomstige probleem is dat ik de iphone niet meer aan kan zetten via de aan/uit knop, alleen wanneer ik 'm aan een kabel hang gaat de iphone weer aan.

Wat is hier aan de hand?

Ik heb al een volledig herstel gedaan, heb een reset gedaan, heb de dock connector stofvrij en schoongemaakt, alles zonder resultaat.

Iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-02-11, 09:18
Sli Sli is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

handig, zo'n forum.
  #3  
Oud 12-02-11, 09:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sli Bekijk bericht
handig, zo'n forum.
Inderdaad, dit forum is heel handig. En de zoekfunctie van dit forum is nog veel handiger

Ik heb al eens een uitgebreide post geschreven over dit probleem, maar heb geen zin om dat verhaal telkens weer opnieuw te posten omdat iemand niet "handig" genoeg is om heel even te zoeken.
  #4  
Oud 12-02-11, 10:16
Sli Sli is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

Misschien kun je dan een link naar dat topic posten? Heb alle mogelijke zoektermen gebruikt maar kom niet bij een topic over dat probleem.

Overigens wel over het andere probleem dat ik beschrijf, daar schijnt dus geen oplossing voor te zijn. Fijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3GS gaat niet meer aan, logic board maakt een 'buzzzz' geluid Snappaz iPhone algemeen 19 02-01-12 09:31
Geluid wil niet meer aan (zonder oordoppen) XfreeztYleX iPhone algemeen 1 18-04-11 08:33
HELP!! Iphone gaat niet meer aan.. Caucasian Archief 6 09-01-11 17:53
iPhone gaat niet meer aan pipo-1998 Archief 2 16-08-09 10:11
Iphone gaat niet meer aan sanderwetters Archief 5 28-03-09 11:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:14.