//

Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4

Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben al lange tijd klant bij Tmobile, dus heb al enige tijd een Iphone 3G, mijn abonnement was nog niet aan verlenging toe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-02-11, 16:30
iphone4buddy iphone4buddy is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 5
Standaard Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4

Hallo,

Ik ben al lange tijd klant bij Tmobile, dus heb al enige tijd een Iphone 3G, mijn abonnement was nog niet aan verlenging toe dus besloot ik een Iphone 4 los te kopen via MP.

Ik kwam een mooie Iphone 4 tegen en kon de deal afsluiten, wel wat ik van de eigenares wou weten of het wel een originele Tmobile telefoon was, zij stuurde mij over de mail een foto van haar contractverlenging bij tmobile die geleverd werd met de iphone 4.
Dus ik heb alleen een foto van HAAR contract dat haar garantiebewijs was voor de iphone4.

Nu een aantal tijd later begint mijn iphone 4 raar te knipperen en nu heb ik helemaal geen beeld meer.

ik weet niet hoe ik dit linkje moet plaatsen maar het gaat om dit filmpje op youtube, maar de mijne slaat na enige tijd helemaal zwart scherm maar je hoort nog wel dat alles het doet, alleen je ziet niks meer

iPhone - Repair Needed / Flickering Screen


Ik heb Tmobile al gebeld maar die zeggen dat de garantie alleen kan krijgen als ik de rechtmatige eigenaar van die gsm plus abonnement ben.

Waarop ik antwoordde dat dat onzin was omdat er gewoon garantie op het TOESTEL hoort te zitten en niet persoons gebonden is.

Nu ben ik mij sowieso aan het overwegen om als lange vaste klant bij tmobile weg te gaan omdat ik mij eigenlijk niet rechtvaardig behandeld vindt zelfs geen coulante van Tmobile kant.


Nu zit ik dus nog steeds met mijn iphone4 beeld probleem, stel dat ik hem nu zou willen laten maken door een reparateur wat is precies hier de oorzaak van en is dit wel te repareren, en nu de belangrijkste vraag, wat gaat dit kosten????????

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-02-11, 13:42
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Mail de vrouw en laat het contract opsturen, simpel zat lijkt mij!
Flikkerend beeld, waarschijnlijk is je LCD kapot. Reparatie van LCD moet rondom de 120-170 euro kosten voor de i4. In worst case scenario is het een probleem op het moederboard, dan .....kan hij bij het oud vuil !
Ik zou de garantie laten lopen via Apple eerst proberen ( zij kunnen precies zien wanneer deze iphone is geactiveerd). Als deze binnen 1 jaar valt, heb je gewoon fabrieksgarantie op!
  #3  
Oud 12-02-11, 11:02
iphone4buddy iphone4buddy is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis Bekijk bericht
Mail de vrouw en laat het contract opsturen, simpel zat lijkt mij!
Flikkerend beeld, waarschijnlijk is je LCD kapot. Reparatie van LCD moet rondom de 120-170 euro kosten voor de i4. In worst case scenario is het een probleem op het moederboard, dan .....kan hij bij het oud vuil !
Ik zou de garantie laten lopen via Apple eerst proberen ( zij kunnen precies zien wanneer deze iphone is geactiveerd). Als deze binnen 1 jaar valt, heb je gewoon fabrieksgarantie op!
Maar als ik de originele bon niet krijg van de vorige eigenaresse, kan ik alsnog garantie halen via tmobile of apple.

Het toestel is nog geen 3 maand oud
  #4  
Oud 13-02-11, 09:11
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Natuurlijk kan dat. De garantie geldt voor het toestel, niet voor het contract! Aandringen en je niet laten afschepen. Ga gewoon naar een TM-shop en sta op afhandeling volgens de garantie.

Een en ander natuurlijk onder voorbehoud van val- of waterschade.....
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #5  
Oud 03-03-11, 10:21
iphone4buddy iphone4buddy is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 5
Standaard

UPDATE.....

Gisteren mijn splinternieuwe Iphone 4 gekregen.....

Niet via F*CKING T-Mobile, want die wouden mij voor geen steek helpen zelfs die waardeloze klantenservice wouden mijn verhaal niet eens aanhoren toen ze gelijk wisten dat het een tweedehands toestel was van nog geen 3 maand en dat ik niet de 1ste eigenaar was van het toestel.

Ik ben bij een plaatselijke reparatie winkeltje gegaan dicht bij ons in de buurt.

Deze jongen heeft er naar gekeken en kwam er achter dat deze I4 niet meer te redden was.
Ik natuurlijk met een sip gezicht tegen hem gezegd dat ik dus mooi de pineut was doordat ik geen garantie had op het toestel, waarop hij antwoordde dat hij hem wel zou gaan opsturen maar dat koste mij alleen 50 euro omdat ik het toestel niet bij hem had gekocht anders was het gewoon gratis.

De eigenaar van de winkel zij mij dat het 2 weken zou duren en dat ik zonder problemen een nieuwe zou krijgen, dat wist hij zeker.

2 weken dus in spanning gezeten en gisteren belde hij mij op dat ik mijn nieuwe I4 kon ophalen..........

Niet te geloven,.... Dat die st*mme provider van een T-mobile zo moeilijk deden naar mij als vaste klant uit de orange tijd en dat een willekeurige reparatie center zo makkelijk een nieuwe voor je kan regelen, ik ben er nu uit, sowieso nog 3 maanden uitzitten bij deze provider en dan ben ik weg.

Hulde aan de plaatselijke reparatie centers,....

Laatst gewijzigd door iphone4buddy; 03-03-11 om 10:24.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
knipperend beeld na jailbreak huubke Jailbreak apps en thema's 3 04-01-11 16:26
Iphone, geen goed beeld? djbosanac iPhone algemeen 9 07-11-10 11:53
na rep TFT helemaal geen beeld meer bezerk iPhone algemeen 0 15-04-10 22:04
Rode balk in beeld, tekst loopt uit beeld in email Albertine iPhone algemeen 5 08-02-09 23:44
Iphone geen beeld!! necarten iPhone algemeen 3 20-10-08 12:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:22.