//

Verlengingsvraag

Verlengingsvraag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphone gebruikers, Ik heb een vraag wbt het contract van een iphone (i150 tmobile). Als ik die nu icm iphone 4 afsluit voor 2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-02-11, 02:32
LarsL LarsL is offline
• iOS 5.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 5
Standaard Verlengingsvraag

Beste iphone gebruikers,
Ik heb een vraag wbt het contract van een iphone (i150 tmobile).
Als ik die nu icm iphone 4 afsluit voor 2 jaar en ik wil hem verlengen/vernieuwen (neem aan dat dit voordeel oplevert?) over 2 jaar, als ik reken op 'elke zomer een nieuwe iphone' dan is er tegen die tijd al een iphone 7 en een 8 (even simpel gehouden, weet niet hoe ze gaan heten uiteraard).
Maar dan moet ik bij verlenging een 7 (op dat moment) nemen terwijl ik dan eigenlijk die 8 wil, en zo herhaalt dat zich. Want anders moet ik nu wachten op de 5 en voor die beschikbaar is is het ook alweer november?
Maar de vraag is dus of het mogelijk is om tegen die tijd het contract te verlengen icm 8 ipv 7, is dat mogelijk?

Mvg, LarsL.

P.S. Sorry voor het lastige verhaal
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-02-11, 08:30
curmie curmie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 155
Standaard

Als je de nieuwste wil kun je nu ook wachten op de iPhone 5.....dat probleem heb je nu maar daar loop je dan over 2 jaar ook weer tegenaan.
Tis wat jij zelf wil, maar die vraag hebben we hier bijna allemaal elk jaar of elke 2 jaar...nu kopen of wachten;-)...
  #3  
Oud 13-02-11, 12:09
LarsL LarsL is offline
• iOS 5.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 5
Standaard

Klopt, maar als ik dan moet wachten op de nieuwste heb ik al een iPhone en kan ik dus nog wachten. Alleen dan loopt mijn contract af en moet ik weer een hele nieuwe afsluiten voor de nieuwste tegen die tijd (waarbij enig 'verlengingsvoordeel' vervalt neem ik aan?).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:53.