//

WI-FI Trouble

WI-FI Trouble discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben Nieuw op dit forum, en ik hoop dat jullie mij met het volgende probleem kunnen helpen. Ik heb een draadloos netwerk. Als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-02-11, 00:48
gcmdejong gcmdejong is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard WI-FI Trouble

Hallo,

Ik ben Nieuw op dit forum, en ik hoop dat jullie mij met het volgende probleem kunnen helpen. Ik heb een draadloos netwerk. Als ik ik Wi-Fi op de iphone aanzet, gaat hij zoeken (het "wieltje" achter "kies een netwerk" begint te draaien. en hij vind dan inderdaad mijn netwerk (sweex lw050v2). Ik kies dan mijn netwerk door er op te tikken, het wieltje begint weer te draaien en komt er een (soms) een tekentje te staan (goedtekentje?) dat het geselecteerd is. Zover alles goed denk ik, maar dan begint het wieltje weer opnieuw te draaien en verdwijnt het goed tekentje, en komt het weer terug vervolgens verdwijnt soms mijn netwerknaam ((sweex lw050v2) en blijft het wieltje draaien soms vind hij dan mijn netwerk weer maar soms ook lange tijd niets. Het lijkt wel of de verbinding telkens gemaakt word en vervolgens weer weg valt.
Met de laptop kan ik zonder problemen draadloos internetten maar met de phone lukt het maar niet een verbinding tot stand te brengen. Ik ben met de phone wel eens zover geweest dat het wachtwoord van mijn netwerk kon in geven, maar was ik daar mee klaar begon de telefoon weer met zoeken naar het netwerk, althans zo lijkt het.
Wie wil of kan mij helpen??

groet Geert.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
big trouble haelters.thierry iPhone algemeen 1 25-10-09 15:13
Toetsen trouble pim127 iPhone algemeen 20 15-05-08 09:33
waar bubble trouble donwloaden ?? leon-44# Jailbreak apps en thema's 1 18-11-07 14:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:49.