//

iphone 4 crashes

iphone 4 crashes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu 3 mnd een iphone 4 simlockvrij uit Canada, geen Jailbreak. Sinds kort een heel raar probleem; begint met problemen met de helderheid ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-02-11, 11:53
catweazle catweazle is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard iphone 4 crashes

Ik heb nu 3 mnd een iphone 4 simlockvrij uit Canada, geen Jailbreak. Sinds kort een heel raar probleem; begint met problemen met de helderheid van het scherm, flikkert een beetje, paar uur later wordt het agressiever; iphone crasht bij gebruik camera of ilampie en start opnieuw op. Soms scherm helemaal zwart (geen backlight), paar keer home button en dan wel weer licht. Restore gedaan; 24 u geen enkel probleem dan komt het langzaam weer terug. Restore als nieuwe iPhone gedaan, weer ca 24 u geen probleem en dan begint het gesodemieter weer, ook na DFU restore. Omdat hij het na een restore een tijd goed doet, lijkt het mij geen hardwareprobleem te zijn. Ook iphone nachtje uit laten staan verhelpt het probleem tijdelijk.

Iemand een idee???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod/iPhone crashes Hollywoodthehell Jailbreak apps en thema's 0 08-04-11 21:32
iPhone: blackra1n Crashes Jinto Jailbreak 6 13-04-10 23:20
iPhone: iPhone hersteld maar apps crashes nog steeds N33D Jailbreak 2 04-02-10 13:24
NL Nummerkenning 1.3 zorgt voor crashes in iPhone MacLover23 Unlock [archief] 22 16-02-08 18:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:00.