na 1.1.4 dingenverdwenen uit installer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) er zijn zo van die dingen die geinstaleerd stonden op men 1.1.3 zoals iets om de versie van de bootloader uit te lezen en blackjack ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
na 1.1.4 dingenverdwenen uit installer
er zijn zo van die dingen die geinstaleerd stonden op men 1.1.3 zoals iets om de versie van de bootloader uit te lezen en blackjack nu zoek ik die progjes terug na de instal van 1.1.4 maar vind ze nimeer..
moet ik een installer opnieuw instaleren of wat doe ik ermee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je de iPhone al eens opnieuw opgestart ?
|
|||
|
|||
ja al afgezet enz
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Vraag niet helemaal juist gelezen. Hoewel de titel ook wat voor verwarring zorgde.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps verdwenen uit installer na her-unlock | negatifone | Jailbreak apps en thema's | 5 | 05-06-08 13:57 |
Installer klapt uit? | 3ssen | Jailbreak apps en thema's | 11 | 15-05-08 17:24 |
iJailbreakMobile voert 1.1.3 jailbreak uit via Installer | iCulture | Unlock [archief] | 36 | 31-01-08 15:12 |
Installer valt uit en update traag | topke | Jailbreak apps en thema's | 2 | 27-01-08 13:47 |
Stacks uit de installer | Dylan | Jailbreak apps en thema's | 2 | 14-11-07 15:03 |
|
|