//

Samsung Galaxy S2 - Iphone killer?

Samsung Galaxy S2 - Iphone killer? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door aeensing dat zeiden ze ook bij De galaxy S maar helaas gebruikten ze sloom geheugen en een onlogische bestands indeling waardoor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 13-04-11, 23:13
Jo... Jo... is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aeensing Bekijk bericht
dat zeiden ze ook bij De galaxy S maar helaas gebruikten ze sloom geheugen en een onlogische bestands indeling waardoor je hem alleen soepel kon laten draaien door te lagfixen met bv voodoo of oneclick lagfix. Anyway ik heb de Galaxy S gehad en ben blij dat ik die telefoon een trap heb gegeven!

Vind de Sony Ericsonn Xperia Arc nog een betere keus omdat Sony de telefoons altijd goed afwerkt qua degelijkheid en vooral om die bravia engine die ze in die telefoon gepoot hebben.

Maar goed het is je eigen keus, maar om mijn verhaal compleet te maken : Samsung heeft een eigen skin om de android gegooid iets wat HTC met die Sense rommel doet.

Wat ik jammer aan vind is dat de skin NIET 100% android bedekt en je toch nog het orginele android icoontjes etc. hier en daar aantreft met andere woorden : Afgeraffeld en gerushed product. Kijk alleen al hoeveel Android troep Samsung en HTC dit jaar gaan uitbrengen.

Het lijkt alsof ze inderdaad alle telefoons met OTA updates gaan bijhouden maar als ik nu al kijk naar de Galaxy S hoeveel updates die nog krijgt (praktisch niets tenzij ze nu een return policy invoeren en alle telefoons sneller geheugen geven) is dat echt mager.
De Samsung Galaxy S krijgt deze maand nog Gingerbread. Ook zou het vrij dom zijn om voor de Arc te gaan. Ten eerste is SE al niet zo goed met software update en ten tweede heeft de Arc nog eens een vrij slechte processor/gpu. De Galaxy S II is momenteel qua hardware de beste phone. Als je je wat had verdiept in de Galaxy S II wist je ook dat ze TouchWiz enorm verbeterd hebben.
Dat over die Bravia Engine is ook bullshit. Uit meerdere tests is gebleken dat het display van de Arc niet zo goed is. Het Super AMOLED Plus scherm van de SGS II is dan ook sowieso een pak beter.
Wat mij betreft is dit sowieso een iPhone killer, al is het niet zo moeilijk om dat te zijn. Enige voordeel dat de iPhone tov de SGS II beter heeft zijn de vele apps. Al heeft Android tegenwoordig ook al veel goede games, dus dat is ook niet meer echt een argument
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 14-04-11, 13:44
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jo... Bekijk bericht
De Samsung Galaxy S krijgt deze maand nog Gingerbread. Ook zou het vrij dom zijn om voor de Arc te gaan. Ten eerste is SE al niet zo goed met software update en ten tweede heeft de Arc nog eens een vrij slechte processor/gpu. De Galaxy S II is momenteel qua hardware de beste phone. Als je je wat had verdiept in de Galaxy S II wist je ook dat ze TouchWiz enorm verbeterd hebben.
Dat over die Bravia Engine is ook bullshit. Uit meerdere tests is gebleken dat het display van de Arc niet zo goed is. Het Super AMOLED Plus scherm van de SGS II is dan ook sowieso een pak beter.
Wat mij betreft is dit sowieso een iPhone killer, al is het niet zo moeilijk om dat te zijn. Enige voordeel dat de iPhone tov de SGS II beter heeft zijn de vele apps. Al heeft Android tegenwoordig ook al veel goede games, dus dat is ook niet meer echt een argument
Er staan fouten in de 1ste post want de batterij van de iphone 4 is 1800mAh.

En de android market kan belange niet op tegen die van apple en ik kan het weten, heb overlaatst een android tablet aangeschaft en terug verkocht Ook op meerdere reacties elders van android gebruikers lees ik telkens datzelfde; bepaalde apps kan je niet eens installeren?? Ik ben dat tegen gekomen met shazam; ik kon shazam niet eens installeren, soundhound ging wel

En voorzover ik weet is de iphone in 2010 uitgekomen en deze opgenoemde hier in 2011, je maakt zoals ik al heb gezegd denk ik een grote fout door de iphone 4 met deze te gaan vergelijken, je moet deze met de nieuwe iphone vergelijken als deze er al zal aankomen dit jaar.
  #23  
Oud 14-04-11, 14:00
Jo... Jo... is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Er staan fouten in de 1ste post want de batterij van de iphone 4 is 1800mAh.

En de android market kan belange niet op tegen die van apple en ik kan het weten, heb overlaatst een android tablet aangeschaft en terug verkocht Ook op meerdere reacties elders van android gebruikers lees ik telkens datzelfde; bepaalde apps kan je niet eens installeren?? Ik ben dat tegen gekomen met shazam; ik kon shazam niet eens installeren, soundhound ging wel

En voorzover ik weet is de iphone in 2010 uitgekomen en deze opgenoemde hier in 2011, je maakt zoals ik al heb gezegd denk ik een grote fout door de iphone 4 met deze te gaan vergelijken, je moet deze met de nieuwe iphone vergelijken als deze er al zal aankomen dit jaar.
Ik denk dat je bedoeld dat je sommige apps niet kon installeren op je tablet?
Lijkt mij vrij logisch, momenteel zijn de meeste apps gemaakt om enkel op smartphones te werken. Maar sinds de komst van Honeycomb komen er regelmatig apps bij die speciaal voor tablets zijn aangepast.
En voor Smartphones zijn er echt wel genoeg apps. Zou geen één ding kunnen noemen dat ik mis op mijn HTC Desire, wat ik op de iPhone wel zou hebben. Ik denk ook nu dat er de SE Play is, dat er veel meer games zullen komen voor Android, dus dat Android weinig games heeft zal binnenkort ook wel verleden tijd zijn.
In mijn ogen is de SGS II trouwens ook een iPhone 5 killer, tenzij iOS 5 grote verbeteringen met zich mee zal brengen, waardoor het niet meer simpele icoontjes zijn op je homescreens. Hardwarematig zal de iPhone 5 wellicht gelijk zijn aan de SGS II, al zal de iPhone 5 wellicht wel een LCD hebben met een hoge resolutie. Want ik denk niet dat Apple er een quad core gaat instoppen, denk dat dat eerder iets is voor in 2012.
  #24  
Oud 14-04-11, 14:03
samluit samluit is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 37
Standaard

Ik zou ook even een kijkje nemen naar de HTC Sensation die 1 juni bij vodafone verkrijgbaar is, 768mb RAM, 4.3" qHD Super LCD scherm, en 1,2Ghz DualCore Qualcomm Processor.
  #25  
Oud 14-04-11, 14:10
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jo... Bekijk bericht
Ik denk dat je bedoeld dat je sommige apps niet kon installeren op je tablet?
Lijkt mij vrij logisch, momenteel zijn de meeste apps gemaakt om enkel op smartphones te werken. Maar sinds de komst van Honeycomb komen er regelmatig apps bij die speciaal voor tablets zijn aangepast.
En voor Smartphones zijn er echt wel genoeg apps. Zou geen één ding kunnen noemen dat ik mis op mijn HTC Desire, wat ik op de iPhone wel zou hebben. Ik denk ook nu dat er de SE Play is, dat er veel meer games zullen komen voor Android, dus dat Android weinig games heeft zal binnenkort ook wel verleden tijd zijn.
In mijn ogen is de SGS II trouwens ook een iPhone 5 killer, tenzij iOS 5 grote verbeteringen met zich mee zal brengen, waardoor het niet meer simpele icoontjes zijn op je homescreens. Hardwarematig zal de iPhone 5 wellicht gelijk zijn aan de SGS II, al zal de iPhone 5 wellicht wel een LCD hebben met een hoge resolutie. Want ik denk niet dat Apple er een quad core gaat instoppen, denk dat dat eerder iets is voor in 2012.
Ik ben tevreden zoals het nu is, een iphone is eenvoudig en gebruiksvriendelijk, android gaat ook wel zoals ik heb gemerkt maar het is toch zo leuk niet, soms nog te omslachtig vind ik, bij een tablet is dat alvast het geval want ik had eerst die android tablet gekocht en dan een ipad 2 nu en damn jongens en ik zeg dit niet omdat ik apple iphone en ipad 2 heb nu maar tis gewoon pakken beter die ipad 2, heel goed en leuk toestel.

Pas op; ik heb reviews op youtube gezien van dit toestel (galaxy s2) en deze kan mij wel bekoren hoor maar ik kan niet alles kopen en apple staat bij mij op nr 1 en het grote probleem is natuurlijk; als ik naar android overschakel wat dan? Ik heb meer dan 700apps waarvan minstens 400-500 betalende en waar vele dure tussen zitten. Ik kan deze toch niet zomaar weggooien?
Als ik android zou aanschaffen dan moet ik diezelfde apps nogmaals aanschaffen,lol, zie ik niet echt zitten dus .
Eventueel als 2de toestel als ik nog eens heel rijk ben .

Het is ook zo nu ik een ipad 2 en iphone 4 heb dat heel wat apps ik ook dubbel moet gaan aankopen, hangt van app tot app af, de ene kan je op beiden voor een éénmalige prijs kopen bij de anderen moet je 2keer voorhetzelfde betalen.Beetje vervelend natuurlijk dus ik moet een keuze maken welke het beste past.

Wat ze met de iphone 5 van plan zijn weet ik niet, ik vind het al bizar ze de iphone 5 veel later zouden maken? Gaan ze er dan toch iets speciaals of nieuws meedoen ik weet het niet.
  #26  
Oud 14-04-11, 17:22
Guest-201204012146
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

als je de recensie van tweakers.net leest zie je dat de Arc een goede recensie krijgt waar de Galaxy S de kleuren overgesatureerd heeft laat de Arc ze natuurgetrouw zien en besides duo core is erg leuk om mee te pochen maar ik wacht liever even iets langer totdat de kinderziektes eruit zijn...
  #27  
Oud 14-04-11, 20:24
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Qua hardware zal een iPhone 5 straks niet onderdoen voor de Samsung..qua gebruiksvriendelijkheid en gemak staat Apple bovenaan natuurlijk. Verder kun je met de iPhone net zoveel als met een Android..ff jailbreaken (2 minuten werk) en je kunt alles..theme's, widgets, flahs etc. etc. etc.
Ieder zijn ding uiteraard, maar zoals al vaker gezegd..wacht dan ff op de iPhone 5 en ga die vergelijken met elkaar..dan heb je een eerlijke vergelijking.
  #28  
Oud 15-04-11, 12:30
Jo... Jo... is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aeensing Bekijk bericht
als je de recensie van tweakers.net leest zie je dat de Arc een goede recensie krijgt waar de Galaxy S de kleuren overgesatureerd heeft laat de Arc ze natuurgetrouw zien en besides duo core is erg leuk om mee te pochen maar ik wacht liever even iets langer totdat de kinderziektes eruit zijn...
Je zegt het al zelf: De Galaxy S. Dit topic hier gaat over de Galaxy S II, en die heeft een Super AMOLED Plus scherm. Wat bijvoorbeeld al geen Pentile meer gebruik. Verder heeft het Super AMOLED Plus scherm een veel grote kijkhoek en is het zwart echt zwart, ook is het Super AMOLED Plus scherm zuiniger dan SLCD.
  #29  
Oud 16-04-11, 13:43
Guest-201204012146
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

ach veel plezier met de S2 met zijn 800x480 resolutie ik blijf mooi bij de 4
  #30  
Oud 22-04-11, 11:58
machoman94 machoman94 is offline
• iOS 6.1.4
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: den helder
Berichten: 102
Standaard

ik zal mooi bij de iphone blijven als ik jou was
  #31  
Oud 03-05-11, 18:37
bennie010 bennie010 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 57
Standaard

titel is niet volledig terecht. Daar we nog niet weten wat de I5 qua specificaties zal hebben.
  #32  
Oud 27-06-11, 07:09
basvandervelden basvandervelden is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard

op de iphone heb je geen meer apps dan de galaxy s11?
  #33  
Oud 27-06-11, 08:31
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Hoe ik het zie: wat heb je aan evt. rete snellere hardware (vergeleken met de iPhone 3Gs of 4) als de software ruk is / je niet kan bekoren.... Ik vind iPhone zo gaaf omdat iOS heerlijk stabiel is en voor mij erg gebruiksvriendelijk.

(Toegegeven, de software kant draaide ineens wel aardig in de soep toen iOS 4 uitkwam - dat duurde tot 4.2 totdat het lekker draaide en als je nog een 3G had, kon je die maar beter downgraden.
Maar dan had de 3G al wel z'n derde major software upgrade gehad. Welke Galaxy krijgt tot 3 jaar na de release voor de derde x een major software update?)
  #34  
Oud 27-06-11, 14:29
bokkie1978 bokkie1978 is offline
• iOS 6.1.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Hoe ik het zie: wat heb je aan evt. rete snellere hardware (vergeleken met de iPhone 3Gs of 4) als de software ruk is / je niet kan bekoren.... Ik vind iPhone zo gaaf omdat iOS heerlijk stabiel is en voor mij erg gebruiksvriendelijk.

(Toegegeven, de software kant draaide ineens wel aardig in de soep toen iOS 4 uitkwam - dat duurde tot 4.2 totdat het lekker draaide en als je nog een 3G had, kon je die maar beter downgraden.
Maar dan had de 3G al wel z'n derde major software upgrade gehad. Welke Galaxy krijgt tot 3 jaar na de release voor de derde x een major software update?)
Ben sinds kort overgestap naar een SGS II omdat ik geen zin had om te wachten op de 4S of 5 en ik moet eerlijk bekennen dat de telefoon wel goed bevalt.
de software is helemaal niet ruk en een volgende update van Android staat voor volgende maand vermeld.
En crashes heb ik helemaal nog niet gehad op deze telefoon. Daarintegen is mijn iPhone in de afgelopen twee jaar wel herhaaldelijk vastgelopen.
Nu maar afwachten wat deze doet.
Ik heb dus ervaringen met zowel IOS als android nu en er is voor allebei wel wat te zeggen. Ik vind widgets op het homescreen ook erg handig.

Toegegeven het toestel is van kunsstof maar maakt voor mij een erg solide indruk.
__________________
iPad - 32 GB Wi-Fi - geen jailbreak
  #35  
Oud 22-08-11, 01:23
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Heb sinds kort de Samsung Galaxy S2. (om uit te proberen) Ik moet heel eerlijk bekennen: de Samsung Galaxy S2 is ontzettend snel, soepel, heel scherp en mooi beeldscherm. Deze Samsung doet (tot nu toe) helemaal niets onder de iPhone 4. Persoonlijk bevalt me android ook wel. Dit besturingssysteem/software heb ik nog nooit eerder gehad.
  #36  
Oud 22-08-11, 01:27
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinokkia Bekijk bericht
Heb sinds kort de Samsung Galaxy S2. (om uit te proberen) Ik moet heel eerlijk bekennen: de Samsung Galaxy S2 is ontzettend snel, soepel, heel scherp en mooi beeldscherm. Deze Samsung doet (tot nu toe) helemaal niets onder de iPhone 4. Persoonlijk bevalt me android ook wel. Dit besturingssysteem heb ik nog nooit eerder gehad.
Je vergelijkt appels met peren.
Ik geloof zeer goed die samsung een topapparaat is, ben ik van overtuigd dat dat zo is maar je vergelijkt een toestel van 2011 met die iphone 4 van 2010 wat dus oneerlijk is .

Je moet de samsung die jij hebt gekocht nu vergelijken met de nieuwe iphone die er binnenkort aankomt, dan pas kan je met gelijke wapens strijden .
  #37  
Oud 22-08-11, 05:10
Flipke1405 Flipke1405 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hulst
Berichten: 159
Standaard

Hey,

Je moet ook zo denken!Als je je iphone na enkele tijd wil verkopen krijg je er nog een redelijke tot goede prijs voor HTC/Samsung...is toch een heel pak minder waard nadien
Dat heb ik met mijn 3G voor gehad,ik had die 2e hands gekocht.Zorg voor gedragen en na 1 jaar voor dezelfde prijs terug kunnen verkopen en een iphone 4 gekocht

Grtz,Flip
  #38  
Oud 22-08-11, 06:21
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Je vergelijkt appels met peren.
Ik geloof zeer goed die samsung een topapparaat is, ben ik van overtuigd dat dat zo is maar je vergelijkt een toestel van 2011 met die iphone 4 van 2010 wat dus oneerlijk is .

Je moet de samsung die jij hebt gekocht nu vergelijken met de nieuwe iphone die er binnenkort aankomt, dan pas kan je met gelijke wapens strijden .
Ik ben het totaal niet met jou eens, je kunt niet iets vergelijken met wat er niet is:confuser: Het vergelijk is weldegelijk juist, op dit moment moet je gewoon toegeven dat samsung voorloopt op apple! Het is nog maar de vraag of de iPhone 5 een betere spec geeft, speculeren heeft hier totaal geen zin. Op dit moment is dit apple zijn enige en meest recente telefoon zo ook bij samsung.

Ik ben zelf een zeer apple fan, en zoals je kunt lezen vele met mij, maar waren altijd in de verdediging:confuser: Apple is een top product,fijn om mee te werken etc... maar op dit moment lopen ze achter met de iphone 4.
  #39  
Oud 22-08-11, 07:31
bokkie1978 bokkie1978 is offline
• iOS 6.1.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 61
Standaard

Hallo,

Zolas jullie een paar berichten terug kunnen lezen ben ik inmiddels nu bijna twee maanden in het bezit van een sgs II.

Bevalt nog steeds erg goed btw.

Er wordt hier gwroepen dat er geen apples met peren vergeleken mogen worden.
Waarom begint apple dan zo een enorme rechtzaak tegen samsung om de galaxy lijn?
Ondanks dat ze erg dominant op de markt aanwezig zijn?

Ik denk persoonlijk dat de sgs II qua specs gelijkwaardig zal zijn aan de nieuwe iphone. En dat apple hierdoor een beetje nerveus wordt omdst ze zien hoeveel samsung er inmiddels verkocht heeft.

Tsja, hadden ze de nieuwe iPhone maar gewoon tijdig moeten uitbrengen zoals elk jaar, dan was dit ook allemaal niet nodig geweest en hadden ze hun bestaande klanten makkelijker kunnen behouden.

Ben wel erg benieuwd hoeveel 3G gebruikers er inmiddels al over zijn gestapt op een android omdat zij ook vonden (net als ik overigens) dat apple te lang gewacht heeft met de release van de nieuwe iPhone.
  #40  
Oud 22-08-11, 09:14
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Waarom Apple een rechtzaak begint tegen Samsung? Als je het nog niet wist ... plagiaat. Wat heeft dit te maken met de vergelijking appels en peren.

Apple is groot maar niet dominant, bekijk de cijfers maar. Samsung wordt veel meer verkocht is naar mijn mening dominanter.
Dat het bedrijf Apple op zich meer waard is dan Samsung heeft met andere kwaliteiten/slimmigheden te maken.

Een Samsung van 3 maanden oud is, omdat Samsung de markt overspoeld met nieuwe modellen, even oud, zoniet ouder, dan een Apple van 1 jaar.

En vwb 3G-gebruikers waar je het over hebt ... Hoe oud is een 3G??? Zo lang wordt een Samsung nooit gebruikt ....

Tijdig uitbrengen van de nieuwe iPhone .... Zeg je dat ook van de Samsung die met kerst in de etalage komt te liggen.


Als je nu gewoon zegt dat je die SG2 mooier vindt of omdat ie voor jou wel betaalbaar is, dan heb ik daar GEEN moeite mee. Smaken verschillen en je kunt je geld maar 1x uitgeven.

Nb.
Ik heb een iphone4, maar vind een GS2 ook erg mooi. Als die er vorig jaar was geweest ....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 of Samsung Galaxy S Yannickjee. Koopinformatie Nederland 18 10-03-11 20:40
iphone 4 t.o. samsung galaxy dancingprinzess iPhone algemeen 19 01-01-11 20:15
Samsung M8800 Pixon, Iphone killer? -NRG- iPhone algemeen 1 06-10-08 18:14
Nieuwe Samsung.. Iphone Killer? Bertje iPhone algemeen 8 04-04-08 22:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:13.