//

Samsung Galaxy S2 - Iphone killer?

Samsung Galaxy S2 - Iphone killer? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet niet of ik dit hier mag posten, zo niet mijn excuses en dan kan het topic verwijdert/gesloten worden. De laatste tijd ben ik erg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-02-11, 14:07
XiniP XiniP is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 14
Standaard Samsung Galaxy S2 - Iphone killer?

Weet niet of ik dit hier mag posten, zo niet mijn excuses en dan kan het topic verwijdert/gesloten worden.

De laatste tijd ben ik erg aan het kijken naar een telefoon. De iPhone is tot nu toe nog steeds de telefoon die ik denk te gaan kopen, maar ben een twijfelpersoon, dus ja nog steeds geen beslissing genomen. Maarja nu de reden van dit topic, zoals je misschien al in de titel hebt kunnen lezen. Onder het zoeken kwam ik verschillende nieuwtjes tegen over de zogenaamde opvolger van de Samsung Galaxy S, namelijk de Galaxy S2.... Dit toestel zal rond mei gereleased worden en zal ook rond de €700,- gaan kosten.

Afbeelding:


Specs (van onlinereviewtoday.com):


Nou zeggen deze specs niet alles, maar toch... Verschillende websites zeggen echter wel dat dit een grote concurrent van de iPhone gaat worden. (Dat heb ik echter al meer gehoord van anders toestellen, maarja of ik dat moest geloven ) Toch oogt de S2 erg positief in mijn ogen. Maarja de Iphone 4 lijkt me tot nu toe nog steeds degene die ik zou willen. Vooral vanwege de apps, als dat een reden is? ^^
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-02-11, 11:12
Jordylwd Jordylwd is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 110
Standaard

Heeft mooie specs.
Maar zoals je al zegt, de Apps op de iPhone zijn alleen al de reden om voor een iPhone te kiezen.
  #3  
Oud 22-02-11, 11:38
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Je vergelijkt toch een beetje appels met peren. Dit is een Samsung die nog uit moet komen en je vergelijkt het met een iPhone 4 van vorig jaar.
Als je nu een paar maanden geduld hebt is de iPhone 5 er en die zal gelijk of superieur zijn aan deze Samsung.
  #4  
Oud 22-02-11, 11:39
XiniP XiniP is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pclahsen Bekijk bericht
Je vergelijkt toch een beetje appels met peren. Dit is een Samsung die nog uit moet komen en je vergelijkt het met een iPhone 4 van vorig jaar.
Als je nu een paar maanden geduld hebt is de iPhone 5 er en die zal gelijk of superieur zijn aan deze Samsung.
Ondanks dat krijgt de iPhone nog steeds mijn voorkeur... ^^
  #5  
Oud 22-02-11, 11:44
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Dat zegt dan al genoeg! Mocht je nu toch een iPhone 4 kopen zul je er geen spijt van krijgen hoor, die kan nog best een hele tijd mee! De mijne is erg snel en ik mis al die specs niet van de 2e Samsung. Scherm is superscherp, apps zijn snel, prima verbinding etc.etc.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XiniP Bekijk bericht
Ondanks dat krijgt de iPhone nog steeds mijn voorkeur... ^^
  #6  
Oud 22-02-11, 13:48
gangster2 gangster2 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 112
Stuur een bericht via MSN naar gangster2
Standaard

merken zoals samsung lg htc etc is niet te vergelijken met een iphone kwa apps niet en hun maken er 1 per week en apple 1 paar jaar scheelt ttoch 52 toestellen
neem dit niet te letterlijk
  #7  
Oud 22-02-11, 14:53
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Apple wacht altijd mooi af en maakt perfectionistische toestellen die overal zeer netjes zijn afgewerkt. En raffelen het niet zo af als bijvoorbeeld Nokia die heel vaak met een fluttoestel aanzetten.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #8  
Oud 22-02-11, 16:06
XiniP XiniP is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Apple wacht altijd mooi af en maakt perfectionistische toestellen die overal zeer netjes zijn afgewerkt. En raffelen het niet zo af als bijvoorbeeld Nokia die heel vaak met een fluttoestel aanzetten.
En dan ben je nog niet eens begonnen over het besturingssysteem van Nokia. 0.o Gebruik dan op z'n minst Android zou ik denken.. Mijn ervaring met Symbian is niet zo goed... Zeker niet met touchscreen... Als je van Symbian touch naar iOS gaat heb je het gevoel dat je in de hemel bent belandt. Bij de iPhone glijd het lekker door alle menu's heen, terwijl je bij Symbian vaak misdrukt en echt druk moet uitoefenen.

Laatst gewijzigd door XiniP; 22-02-11 om 16:20.
  #9  
Oud 23-02-11, 22:56
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Mensen gaan of willen het nooit snappen; apple brengt slechts 1 toestel per jaar uit, de anderen brengen er altijd meerdere uit.
Nu deze hier gaan vergelijken met de iphone 4 is not done vind ik, die moet je vergelijken met de iphone 5 die er deze zomer zal aankomen.

Dit toestel word in 2011 uitgebracht, de iphone 4 is de helft van 2010 uitgebracht.de technologie gaat zo snel vooruit .


En er staat volgens mij ook een fout in; de iphone 4 heeft heeft een batterij meende ik van 1800mAh.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 23-02-11 om 22:58.
  #10  
Oud 03-04-11, 22:56
bokkie1978 bokkie1978 is offline
• iOS 6.1.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Mensen gaan of willen het nooit snappen; apple brengt slechts 1 toestel per jaar uit, de anderen brengen er altijd meerdere uit.
Nu deze hier gaan vergelijken met de iphone 4 is not done vind ik, die moet je vergelijken met de iphone 5 die er deze zomer zal aankomen.

Dit toestel word in 2011 uitgebracht, de iphone 4 is de helft van 2010 uitgebracht.de technologie gaat zo snel vooruit .


En er staat volgens mij ook een fout in; de iphone 4 heeft heeft een batterij meende ik van 1800mAh.
Allen is nu de grote vraag: wanneer komt de 5???? Als je diverse berichten moet geloven dan niet in 2011 maar begin volgend jaar pas. Als apple dat doet gaan ze veel klanten aan android verliezen denk ik.
__________________
iPad - 32 GB Wi-Fi - geen jailbreak
  #11  
Oud 04-04-11, 18:15
Bothofbest Bothofbest is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 1
Standaard Galaxy s

Ik zou eerst eens een beetje spelen met zowel een Android toestel en een Iphone toestel en dan je keuze maken. Ik werk dagelijks met beide toestellen en moet eerlijk bekennen dat beide hun sterke en zwakke punten hebben. Android is wat minder gebruiksvriendelijk maar biedt je de keuze om het toestel veel meer naar eigen smaak in te richten. IOS is gewoon simpel maar minder flexibel. De aantal nuttige apps ontloopt elkaar niet zo veel heb ik gemerkt.

Hardwarematig is de Galaxy wel top met zijn dualcore processor. Het scherm van de Iphone lijkt weer beter. Kortom, proberen en kiezen.
  #12  
Oud 04-04-11, 20:12
luclog luclog is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 26
Standaard

Als je nu met een iPhone 4 rondloopt denken mensen "Sow! Een iPhone!" En als je met zo'n ding rond loopt dan kan het van alles zijn. Het valt niet op en is niet uniek qua uiterlijk. Zo simpel. Met een iPhone zie je gelijk dat het een iPhone is en dan heeft het wat als jullie mij begrijpen?
  #13  
Oud 04-04-11, 20:14
luclog luclog is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Mensen gaan of willen het nooit snappen; apple brengt slechts 1 toestel per jaar uit, de anderen brengen er altijd meerdere uit.
Nu deze hier gaan vergelijken met de iphone 4 is not done vind ik, die moet je vergelijken met de iphone 5 die er deze zomer zal aankomen.

Dit toestel word in 2011 uitgebracht, de iphone 4 is de helft van 2010 uitgebracht.de technologie gaat zo snel vooruit .


En er staat volgens mij ook een fout in; de iphone 4 heeft heeft een batterij meende ik van 1800mAh.
Apple is al lang bezig met de iPhone 6 ofzo. Want de iPhone 5 komt al weer bijna uit, de iPad 3 hebben ze ook al
  #14  
Oud 04-04-11, 20:23
FSF FSF is offline
• iOS 10.2.1
• 11.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luclog Bekijk bericht
Als je nu met een iPhone 4 rondloopt denken mensen "Sow! Een iPhone!" En als je met zo'n ding rond loopt dan kan het van alles zijn. Het valt niet op en is niet uniek qua uiterlijk. Zo simpel. Met een iPhone zie je gelijk dat het een iPhone is en dan heeft het wat als jullie mij begrijpen?
Dus jij koopt een telefoon vanwege zijn naam / uiterlijk
  #15  
Oud 04-04-11, 20:30
FSF FSF is offline
• iOS 10.2.1
• 11.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bothofbest Bekijk bericht
Ik zou eerst eens een beetje spelen met zowel een Android toestel en een Iphone toestel en dan je keuze maken. Ik werk dagelijks met beide toestellen en moet eerlijk bekennen dat beide hun sterke en zwakke punten hebben. Android is wat minder gebruiksvriendelijk maar biedt je de keuze om het toestel veel meer naar eigen smaak in te richten. IOS is gewoon simpel maar minder flexibel. De aantal nuttige apps ontloopt elkaar niet zo veel heb ik gemerkt.

Hardwarematig is de Galaxy wel top met zijn dualcore processor. Het scherm van de Iphone lijkt weer beter. Kortom, proberen en kiezen.
Ben dezelfde mening toegedaan. Werk met een iPhone4 en een HTC Desire. Beiden mooie toestellen met goede software met ieder zijn voor- en nadelen. Kwestie van smaak/voorkeur.
  #16  
Oud 04-04-11, 20:56
sham27 sham27 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luclog Bekijk bericht
Als je nu met een iPhone 4 rondloopt denken mensen "Sow! Een iPhone!" En als je met zo'n ding rond loopt dan kan het van alles zijn. Het valt niet op en is niet uniek qua uiterlijk. Zo simpel. Met een iPhone zie je gelijk dat het een iPhone is en dan heeft het wat als jullie mij begrijpen?
Je koopt toch geen telefoon zodat je anderen kan laten zien dat je een mooie telefoon hebt..

Net als mensen die het heel belangrijk vinden wat anderen van hun auto vinden ofzo..
  #17  
Oud 06-04-11, 17:30
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sham27 Bekijk bericht
Je koopt toch geen telefoon zodat je anderen kan laten zien dat je een mooie telefoon hebt..

Net als mensen die het heel belangrijk vinden wat anderen van hun auto vinden ofzo..
Als ik wat koop dan doe ik het ook in 1ste plaats voor mijn eigen.
  #18  
Oud 12-04-11, 22:25
Guest-201204012146
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Android is gefragmenteerd qua line up en dat werkt helemaal door in hun software.
Tevens zou ik nog eerder voor Windows Phone 7 kijken dan Android vanwege het feit dat Microsoft bepaalt welke specs de telefoon moet hebben waardoor de user experience gewoon goed is en je niet met een half afgemaakt product rondloopt.

Btw samsung kennende zijn ze giga laks met Software updates en om dan nog niet te spreken over hun geweldige update app voor windows genaamd ''Kies'' die zo lekker kieskeurig met je geheugen en CPU omgaat!!!

Iphone is een betere keus simpelweg omdat het werkt en je niet druk hoeft te maken of iets draait of niet en dat je geen meldingen krijgt van blabla is onverwachts gestopt iets waar android erg veel last van heeft.
  #19  
Oud 13-04-11, 19:40
Jo... Jo... is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aeensing Bekijk bericht
Android is gefragmenteerd qua line up en dat werkt helemaal door in hun software.
Tevens zou ik nog eerder voor Windows Phone 7 kijken dan Android vanwege het feit dat Microsoft bepaalt welke specs de telefoon moet hebben waardoor de user experience gewoon goed is en je niet met een half afgemaakt product rondloopt.

Btw samsung kennende zijn ze giga laks met Software updates en om dan nog niet te spreken over hun geweldige update app voor windows genaamd ''Kies'' die zo lekker kieskeurig met je geheugen en CPU omgaat!!!

Iphone is een betere keus simpelweg omdat het werkt en je niet druk hoeft te maken of iets draait of niet en dat je geen meldingen krijgt van blabla is onverwachts gestopt iets waar android erg veel last van heeft.
Samsung bracht volgens mij toch wel zeer snel updates op voor de Samsung Galaxy S. Ik verwacht dan ook dat ze dit minstens even goed gaan doen voor zijn opvolger. Overigens is het niet zeker dat de Samsung Galaxy S II gaat worden geupdate d.m.v. KIES, het zou ook kunnen dat ze dit OTA gaan doen bij de SGS II. En aan de filmpjes te zien heeft Samsung echt wel moeite gedaan om een goede User Experience te leveren, alles werkt heel soepel en snel.
  #20  
Oud 13-04-11, 22:57
Guest-201204012146
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

dat zeiden ze ook bij De galaxy S maar helaas gebruikten ze sloom geheugen en een onlogische bestands indeling waardoor je hem alleen soepel kon laten draaien door te lagfixen met bv voodoo of oneclick lagfix. Anyway ik heb de Galaxy S gehad en ben blij dat ik die telefoon een trap heb gegeven!

Vind de Sony Ericsonn Xperia Arc nog een betere keus omdat Sony de telefoons altijd goed afwerkt qua degelijkheid en vooral om die bravia engine die ze in die telefoon gepoot hebben.

Maar goed het is je eigen keus, maar om mijn verhaal compleet te maken : Samsung heeft een eigen skin om de android gegooid iets wat HTC met die Sense rommel doet.

Wat ik jammer aan vind is dat de skin NIET 100% android bedekt en je toch nog het orginele android icoontjes etc. hier en daar aantreft met andere woorden : Afgeraffeld en gerushed product. Kijk alleen al hoeveel Android troep Samsung en HTC dit jaar gaan uitbrengen.

Het lijkt alsof ze inderdaad alle telefoons met OTA updates gaan bijhouden maar als ik nu al kijk naar de Galaxy S hoeveel updates die nog krijgt (praktisch niets tenzij ze nu een return policy invoeren en alle telefoons sneller geheugen geven) is dat echt mager.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 of Samsung Galaxy S Yannickjee. Koopinformatie Nederland 18 10-03-11 20:40
iphone 4 t.o. samsung galaxy dancingprinzess iPhone algemeen 19 01-01-11 20:15
Samsung M8800 Pixon, Iphone killer? -NRG- iPhone algemeen 1 06-10-08 18:14
Nieuwe Samsung.. Iphone Killer? Bertje iPhone algemeen 8 04-04-08 22:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:47.