Reden om op te sturen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn Iphone 3G gaat heel snel leeg en is heel traag, heb al van alles geprobeerd om dit te voorkomen/ verbeteren. Maar dit lukt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reden om op te sturen?
Hallo,
Mijn Iphone 3G gaat heel snel leeg en is heel traag, heb al van alles geprobeerd om dit te voorkomen/ verbeteren. Maar dit lukt niet. Is dit nu een reden om Pro Assist te bellen dat ze hem komen halen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volledige restore van de firmware ook al geprobeerd? Zo ja en problemen nog niet verholpen dan is er een defect/storing en kun je ProAssist erbij halen. Wees er dan wel zeker van dat het geen gebruikersschade is, want dan zijn er betere oplossingen.
|
|
|||
|
|||
Moet ik dan 4.2.1. erop zetten?
|
|
||||
|
||||
Als je nu 3.1.3 hebt moet je gewoon de IPSW van 3.1.3 downloaden en hierop shift + restore doen. En dan kijken of de problemen nog steeds voorkomen.
|
|||
|
|||
heb ondertussen 4.2.1 geïnstalleerd. Net jailbreak erop gezet, en spotlight uitgeschakeld. Lijkt tot nu toe sneller maar over de batterij kan ik nog niks zeggen, is wel al 10% weg nadat ik alles ben gaan installeren.
|
|
|||
|
|||
Je kan beter testen zonder al die programma's er op en desnoods zelf zonder SIM. Anders weet je straks nog niet waar het aan ligt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reden voor ontwikkelen iPhone | sukk1e | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 08-07-10 17:50 |
iPhone 2G gaat zonder reden uit. | macthijn | iPhone algemeen | 1 | 25-05-10 16:55 |
iphone stuk, na 1 week zonder reden? | vonneke | iPhone algemeen | 9 | 13-11-09 21:10 |
iphone vastgelopen zonder aanwijsbare reden... | menatwork | Unlock [archief] | 29 | 21-03-08 14:15 |
|
|