iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Verzamelen van gegevens van gebruikers met schade door hoesje --> RADAR (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/85468-verzamelen-gegevens-gebruikers-schade-door-hoesje-radar.html)

jbos 23-02-11 16:29

Verzamelen van gegevens van gebruikers met schade door hoesje --> RADAR
 
3 Bijlage(n)
Beste forummers,

Ook ik ben een van de iPhone 4 gebruikers met schade op zijn telefoon door gebruik van de gratis Apple bumper case. Hierop heb ik contact gehad met Apple (Customer Service), welke een technisch onderzoek hebben laten doen door de technische afdeling van Apple.

Ik werd hierover teruggebeld, met de mededeling dat de krassen niet door het hoesje kwamen, maar door vuil tussen telefoon en hoesje. Hierop heb ik aangevoerd dat als ik het hoesje niet zou gebruiken, ik dus ook geen krassen zou hebben. Apple wilde hier echter niks van weten en zei mij niet te kunnen helpen. Daarop heb ik ze gevraagd het rapport van de technische dienst op te sturen, maar uiteraard was dit ook geen optie. Apple kon simpelweg niks voor mij betekenen. Ronduit asociaal want indirect geven ze gewoon toe dat de schade door het hoesje veroorzaakt is.

Tevens heb ik Apple erop geattendeerd dat Nederlandse fora vol staan met consumenten die problemen hebben met het hoesje in combinatie met de iPhone 4. Ook hierop heb ik geen reactie gehad.

Graag wil ik met jullie een front vormen door gegevens te verzamelen van alle gebruikers van de iPhone 4 welke last hebben van schade door de gratis bumper case, waarop ik contact op zal nemen met diverse consumentenprogramma's, te beginnen bij RADAR.

Als we alle gegevens bij elkaar kunnen stoppen (met foto's) en we stappen naar RADAR dan is er grotere kans dat ze er aandacht aan dit probleem besteden. Zij hoeven dan zelf minder onderzoek te doen naar de omvang van het probleem, wat het voor de redactie interessanter maakt een item hierover te maken.

Post dus onderstaand je foto's en de klachten die je hebt met betrekking tot de krassen door het hoesje.

Stuur dezelfde informatie, dus:
- je naam
- duidelijke foto's van de schade
- omschrijving van je klacht
- werkend e-mail adres (en eventueel telefoonnummer)

naar bumpercase.iphone4@gmail.com

Dan zal ik een inventarisatie maken van het aantal problemen en kijken of we een punt kunnen maken bij de redactie van RADAR, en eventueel andere consumentenprogramma's.

libertycity 23-02-11 21:50

hoesjes
 
gaat dit niet erg ver om gelijk Herzenberg op apple af te sturen:mad:

er zit vaak in je broek gruis of zand dat komt tussen je hoesje en dat gaat krassen heb je een verzekering ?
dan kun je hem voor bijna gratis laten maken alleen kost het wat eigen risico

als ik apple was zou ik op deze manier niks meer gratis aanbieden als het toch niet gewaardeerd wordt door een groep van je klanten

Kokkie76 23-02-11 23:08

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...umpercase.html

Fresh 23-02-11 23:38

Ik voorzag dit al en heb m'n gratis bumper case destijds nieuw verkocht.
De iPhone blijft het mooist door er gewoon voorzichtig mee om te gaan. In je binnenzak of broekzak loopt hij echt geen schade op, zolang je er maar geen sleutel, aansteker of ander krassend voorwerp bij stopt.
Ik heb alle generaties iPhone gehad en ze zien er nog allemaal onberispelijk uit. Niet als nieuw, maar met gebruikssporen, zoals bij alle gebruiksvoorwerpen gewoonlijk is.

nebilem 24-02-11 00:34

Waarom moet men Apple altijd in bescherming nemen? Apple heeft een onwijs slechte service en hier kom je alleen achter als je zelf problemen krijgt met apple producten.

mr-iphone 31-05-11 22:17

Is hier verder nog ooit iets mee gedaan?!.. ik heb hier ook enorm veel schade aan over gehouden !!

libertycity 31-05-11 22:35

ik denk dat herzenberg het er erg druk mee heeft

absrnd 01-06-11 12:56

Uitgebreide tests door deskundige heeft aangetoond, dat je een beetje dom bent, als je denkt dat je Apple de schuld kan geven.
ik zou de gemeente reiniging er op aanspreken over het straatvuil wat in jouw broekzak terecht komt en dit de iPhone beschadigd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:41.